Nagyon szépen köszönöm a fejlécet . -nak

2012. szeptember 2., vasárnap

Az apám ?

Meghoztam az új részt szerintem jó lett .Tudom hogy tegnap ígértem de x-faktort néztem .amikor a One thinget Énekelték azt hittem megőrülök .Hogy lehet elcseszni egy ilyen jó dalt .nem értem .ezeknek az embereknek nincs szívük .hogy ilyet tesznek .Új rész nem tudom mikor lesz mivel holnaptól suli .Talán holnap azért lesz .de a hétköznap nem hiszem Inkább csak a hétvégére várjatok új részt . Puszii És sok kommentet kérek Amint tudok írom a kövi részt 
-Képzeld el új szobatársunk lesz -ujságoltam Lounak a hírt. 
-Nahát ennek nagyon örülök .De most inkább foglalkozzunk mással 
-Mondta és nekinyomott a falnak .
-Lou mi van veled? neked barátnőd van .-mondtam neki 
-Nem érdekel engem csak te érdekelsz .Tudod a teganpi csók után Van szíved  így bánni velem ?
-Lou ennek nem lesz jó vége te is tudod . 
-De engem az nem érdekel .Én Szeretlek 
-És mi van Eleonorral ?.Gondolom neki is ezt mondod . Vagy talán tévedek ?
-Jaaj ne máár tudom hogy te is szeretsz . Ezek csak mind kifogások .
-De...de...-próbáltam kinyöni valami értelmeset. de nem ment
-Na látod ha az előbb nem mondtam volna igazat .Akkor nem akadozva beszélnél . A közelemben .-mondta és mégjobban neki nyomott az ajtónak .
-Jaj Lou ...-sóhajtottam eggyet .Mire ő ajkait az enyémekre nyomta.Majd ajkaimat szétfeszítve nyelve utat tört .És táncra hívta az enyémet .Vad táncot jártak .Egészen addig amíg valaki nem kopogott.
-Ki az ?-szólt ki Lou egy kicsit zihálva.
-Harry -jött a kissé bunkó és gúnyos válasz 
-Mit akarsz ?-szólt vissza Lou úgyan olyan hangnemben .
-Csak szólni hogy megjött a kaja 
-Oké minjárt megyek -válszolt vissza
-Jaaj Lou kit hülyítesz .Még egy hülye is tudja hogy Nina is bent van . Már rosszul vagyok tőled hallod 
-Honnan tudja ?-kérdeztem suttogva.
-nem tudom 
-na mindegy majd gyertek ha befejeztétek az enyelgést. És Nina veled beszélni akarok .
-Rendben 
/Harry szemszög/
Épp vidáman jöttem haza a golfozásból .GEyik legjobb haverommal .Otthon észre vettem hogy itt vannak a lányok .De nem látom öket sehol .Bementem a konyhába . és ami ott fogadott attól egy kissé sokkot kaptam Most elmondom mi volt ott egy vörös hajú lány és egy szóke hajú fiú csupa lisztesen .A konyha meg úgy nézett ki mint egy disznóol.
-Ti meg mit csináltatok ?-kérdeztem 
-Hát akartunk kaját csinálni de nem jött össze. Úgyhogy úton van a pizzánk -választolta Ariana.
-Nina is itt van ?-kérdeztem 
-Igen bent van Louval a szobájában -Ekkor megszólalt a csengő.
-Na jó én kinyitom te Harry menj szólj Louáknak .Niall te pedig kezdj takarítani.-adta ki a parancsokat .ArianaMAjd elindult Ariana az ajtó felé.
-NA asszem én szólok Louiséknak .-Felmentem szóltam nekik .Azt mondták hogy mindjárt jönnek .És vacsi után pedig beszélek Ninával.
Párperc mulva már mindenki az asztalnál ült és tömte magába a Pizzát.Míg Niall két egész Pizzát benyomott .Én még az eggyel is alig bírtam .
Miután megettük .Ninát fére hívtam hogy tudjunk beszélni .
-Na Nina mint már mondtam beszélni akarok veled-vezettem fel a beszélgetést 
-Igen de Harry a lényeget.-terelte a lényegre a témát.
-Asszem Nina Én ...-Nem tudta befejezni mert megszólalt a telefonom .
-Bocsi de nem tudom ki az valami ismeretlen . Fel kell vennem .nem baj ?
-Nem dehogy-mondtam műmosolyal az arcomon .
/Nina szemszö/
Épp Harry akart mondani valamit amikor megszólalt a telefonom . Nem tudom hogy ki az mivel rejtett szám volt .Így fel vettem .
-Igen tessék -szóltam bele.
-Szia Nina de rég nem láttalak Miujság veled.-Válaszolt egy kedves ám de ismeretlen férfihang. 
-Hát velem nem sok .De te ki vagy?
-Bocs hogy be sem mutatkoztam csak így rádtörtem .Én Edward Wanperton vagyok .Az apád.-m,ondta az én pedig ahogy lehetett meglepődtem .
-A kim ?De hisz a z apám meghalt.
-Nem Bizonyára az anyád ezt mesélte rólam .de ez nem igaz .Én nagyon is élek . 
-Ez most valami vicc . ?-kérdeztem még mindig meglepődve. 
-Nem ez most olyan komoly ahogyan te most velem beszélgetsz telefonon .
-Na jó nekem ez még mindig magas .
-Ez érthető Hiszen eddig még csak nem is hallottál rólam .Szeretnék veled találkozni.-Mondta magabiztosan .
-Rendben akkor holnap ha ráér akkor jöjjön a Ledland el ."-re
-A Ledlandhez ? rendben Ott leszek .Szia 
-Viszlát.
-Ugyanmár köszönj  nyugodtan sziát elvégre az apám vagy.
-Rendben akkor szia .
Mikor letettem a telefont láttam hogy már Harry nincs a szobájában .
-Hát ez meg hova tünk -kérdeztem magamtól.Majd kiléptem a szobából .Minden tekintet rám szegeződött. 
-Kivel beszéltél ?-kérdezte Ariana
-Az apámmal .
-A kiddel ?-kérdezte mindenki egyszerre 
-Az apámmal .-mondtam mégegyszer.
-De nekem aszt mondtad hogy meghalt.-mandta Ariana
-Igen mert eddig úgy is tudtam . Szóval holnap találkozok vele. 
-Biztos vagy benne hogy ez jó ötlet ?-kérdezte Liam Igen már ő is megérkezett . 
-Igen biztosra akarok menni .
-Hát te tudod de azért vigyázz magadra.
-Rendben bigyázok .Különben is elhívom Magammal .Ericet is .
-Ericet ?-Miért pont őt?-kérdezte Ariana
-Te is jühetsz ha akarsz 
-Rendben akkor én is megyek . 
-Akkor csak mi ketten megyünk nem kell oda Eric .
-Igen szerintem sem .-mondta Louis És mindenki rá nézett . 
Ezek után Én és Ariana haza mentünk ugyan is 6-ra jön Victoria .Mikor oda értünk ő már ott ácsorgott. 
-Szia régóta vársz ránk ?-kérdeztem 
-nem nem olyan régóta. 
-Akkor gyere be nézz körül .
Felmentünk a  szobába.És körbevezettük Victoriát .
-Na hogy tetszik ?-kérdezte Ariana
-Nagyon tetszik .olyan otthonos.Egyedül rendeztétek be?
-Hát volt ami már eleve így volt . Meg volt amiben a fiúk is segítettek .
-Még mindig nem tudom hogy  milyen fiúkról beszéltek ti mindig .
-Majd idővel megtudod .-mosolyogtam rá-
-Oké ha ti mondjátok .De rendes srácok .?
-Igen nagyon legalább is szerintem .-mondtam .
-Hát igen Nina összeszürte a levet az egyikkel . -mondta Ariana
-Na nem mint ha te nem .-vágtam vissza 
-Nem szóltam -zárta le a témát.
-NA lányok Én megyek pihenni .Holnap találkozok az Apámmal .
-Amúgy ez mért olyan nagy szám? -kérdezte Victoria
- Mert eddig úgy tudtam hogy meghalt. 
-És akkor most hogy hogy találkozni fogsz vele. 
-Hát úgy hogy tegnap felhívott. És találkozót kért. 
Gyors elkészültünk és le is feküdtünk Viszonylag gyorsan elaludtunk .Ja és mellesleg ma már Victoria is itt aludt. 
*** 
Reggel .Fáradtan keltünk fel .Mindenki ment a dolgára Én öltöztem .Ariana pedig épp zuhanyzott .Victoria pedig valami kaját próbált csinálni .Amikor épp csöngettek .
-Victoria nyisd ki lécci.-kiabáltam ki a szobámból .
-Oké máris nyitom .
/Victoris szemszög/
Nina szólt hogynyissam ki az ajtót. Így letettem mindent a kezemből És rohantam ajtót nyitni .Amikor kinyitottam az állam a földet surolta. .
-Őm szia -szólalt meg -ninát keresem .
-Ő bent öltözik de addig gyere be.-És igen Louis volt az Az One direction egyik tagja .De Nináék honnan ismerik öket. -Maradj itt mindjárt szólok neki 
-Rendben .Egyépként te vagy az új szobatáruk ?-kérdezte 
-Igen én vagyok .tegnap költöztem ide. 
Bementem Ninához. És elujságoltam neki hogy ki van itt. 
-Louis?Mit keres itt?-kérdezte 
-Nem tudom .De engem az is érdekelne hogy honnan tudja hogy hol laksz .
-Hát az egy hosszú történet. Tudod ők segítettek megírni a hirdetést .Na de megyyek is nem akarom megváratni .
Így már ő is jött velem ki .És üdvözölte vendégünket .
-Szia Lou minek köszönhetem a látogatásodat.?
-Hát elkísérlek a találkádra az apáddal .
-De Ariana jön velem .
-Nem baj én is megyek 
/Nina szemszög/
Victoria elment dolgozni .Mi edig elindultunk Az apámmal való találkozómra. Deelötte persze nekem is be kellett ugranom a LedLandbe.
mivel csak kettőre kell mennem .És most Dél van .A délelött nagy részét Átaludtam .Meg Louval és Arianaval hülyéskedtem .Mindháramn bementünk az irodába. Avan Megint flörtölni próbált Arianaval .De valahogy megint nem jött össze .Lou pedig majd megfulladt a röhögéstől .ahogy próbálkozott szegény fiú.
Kiszáltunk a liftből .Lounak mondtam hogy üljön le egy székre Míg énbemegyek .
-Jó napot-köszöntem Fernandának .
-szia Nina Mi ujság . Az a jó srác a barátod,-kérdezte Tom -ez a pasi mindig itt van 
-Nem nem a barátom .
-De amúgy nagyon ismerős nekem .Nem láttam már.,
-Nem tudom .Mindenesetre .jó barátom .És kettőre találkozóm van az apámmal .
-Rendben mindjárt kettő úgyhogy mehetsz is .
*** 2-kor ***
Kiléptem a hatalmas épületből .Louval és Arianaval .Itt volt az irodánála találkozó úgyhogy sokat nem kellett gyalogolnom  Még nem volt itt senki ezért egy legközelebbi padra ültünk mind a hárman .Kis idő mulva egy fiatalos küldejű Barna hajú férfi jött Megált mintha keresett volna valakit. Amint meglátott elmosolyodott .És elindult felém .Amikor oda ért megszólalt.
-sziasztok fiatalok .Miujság .-tök kedvesen jött oda hozzánk .a hangja is tök normális volt mikor hozzánk szólt .
-Őm jónapot.-köszöntünk egyszerre. 
-Nina Mondtam már neked hogy köszönj Sziát nyugodtan . amúgy Nagyon aranyos a barátnőd is és  A Barátod is .-mondta .Én meg Lou tisztára bepirosodtunk .
-ööö Lou nem a barátom 
-Értem .De  nagyon összeilletek -jelentette ki .Itt már azt sem tudtuk hogy mit csináljunk Louval .Ariana meg csak röhögött



3 megjegyzés: