Nagyon szépen köszönöm a fejlécet . -nak

2012. szeptember 21., péntek

Veszekedések

Itt van az új rész remélem tetszeni fog .  .És kommenteljetek . . puszii 

Hallottátok az új Video klippet . ? Szerintem nagyon jó lett  Ha nem akkor nézd meg 

/Harry szemszög/
Ő meg hogy került ide?-kérdeztem magamtól .nem számítottam rá hogy újra látom a LedLanden kívül .Remélem nem ismer fel .
-Gyere beljebb érezd magad otthon -mondta Zayn És leültette a Kanapéra pont mellém . hát ez teljesen hülye Pont mellém ? Igaz ezt Zayn nem tudja hogy tetszik nekem . Ő csak az tudja hogy Nina tetszik . De azt nem hogy már egy kisit Viktoria is .
-Mesélj valamit Viktoria .-szólította meg Eleonor. úú hogy ez a csaj soha nem tudja befogni . És nekem még őt kell majd fotóznom .Persze nem Harry ként de akkor is .Hogy fogom meg csinálni .
-Mit meséljek ?-kérdezett vissza
-Hát nem tudom Miért jöttél a fiúkhoz  ?Te is szórakozni akarsz ?-már kezdett felmenni bennem a pumpa Azt hittem kinyírom a csajt mért nem hagyja békén?
-Eleonor szálj már le róla .
-Ki vagy te hogy így véded ? Csaknem a csajod? Azt hittemneked Nina kell .
-Eleonor mikor húzol már el oda jóisten háta mögé?
-Hát még nem terveztem .De  Mi közöd hozzá ?
-Na és neked mi közöd van ahoz hogy mit csinálok Én vagy Nina vagy Victoria. ?
-Jaaj Harry fogd már be Mért véded annyira ezeket a lányokat. ?
-Csak mert nekik is joguk van itt lenni velünk .Ugyan úgy mint neked . /Bár ezen néha mi is elgondolkozunk hogy neked is /-gondoltam magamba. -ÉS mit ártottak neked hogy piszkálod őket.
-semmit .Na mind1 én mentem úgy látom itt rám senki sem kíváncsi  Mindenki csak kioktat .
- Jó szia -köszönt el mindenki egyhangúan
-Ez a  csaj esküszöm nem normális -jelentette ki Victoria amikor Eleonor kiment .
-Nekünk mondod?Mi már egy éve vele szívunk
-Részvétem .-mondták  egyszerre a lányokk
-Fernanda sem ennyira izé mint ő .
-Amúgy szerintem Fernanda tök kedves. -mondta Nina
-Fernanda ? ezt csak azért mondod mert nem ismered .-mondta Vic. -majd ha jobban megismered akkor mondjál róla véleményt.
-Victoriának van igaza .Ismerd meg előbb. -adta meg az igazat Ariana.
-Lányok most mért kell ilyenekről beszélni ?szerintem senkit nem érdekel hogy mi van a munkahelyeteken .-mondta Liam Te jóég Mi baja van ennek az embernek .Nem szokott ilyen lenni . 
-Hát beléd meg mi ütött Liam ?
-Semmi .Csak már idegesít hogy a csajok lökik a szöveget mi pedig halgatjuk .
-Liam te nem szoktál ilyen lenni . És nem hiszem hogy ez a nyomós ok amiért így beszélsz a lányokkal . 
-Hagyjatok már békén . Száljatok már le rólam .Nem látjátok hogy nem érdekel hogy mi van . Inkább felmegyek . a szobámba .Ott legalább nem kell a hülye fejeteket néznem .
-Okéé 
Mikor Liam felment  a szobába Mi csak néztünk hogy ennek mi a baja lehet .
-Hát neki mi a baja?-kérdezte Nina -Eddig még nem volt ilyen .
-mi sem tudjuk . Lehet hogy Daniellevel nem stimmel neki valami ?-tettem fel a kérdést . 
-Az lehet . 
-Ki az a Danielle ?-kérdezte Vic 
-A barátnője . Mostanában sokat veszekedtek . 
-Az nem jóó . 
/ Liam szemszög /
 Amíg itt volt Eleonor .  Tök jól elhülyéskedtünk meg minden .Aztán kaptam egy üzenetet amiben egy kép volt . Danielleről .És ezen teljesen felhúztam magam .És  a lányokon vezettem le a feszültséget amit nem kellett volna így azt láttam jónak ha felmegyek a szobámba .. A szobámban ledőltem az ágyra és csak hosszú időn keresztül néztem a plafont. .és semmi nem érdekelt az ég világon csak az hogy Danielle hogy tehette ezt . 
HOgy a képet ki küldte ? Nem tudom ismeretlen szám . 
Eltelt fél óra és valaki kopogtatott .Először nem szóltam ki hagytam hogy hát ha elmegy de sajna tévedtem .Így kéntelen voltam beengedni . Pedig hát nagyon nem volt kedvem . GYorsan feláltam az ágyról .ÉS az ajtóhoz siettem . Kinyitottam az ajtót és az ajtó túl oldalán Harryt láttam . 
-Mi van ? -kérdeztem egy kissé bunkón . Amit valjunk meg nem kellett volna . 
-CSak feljöttem hozzád mert Te nem szoktál ilyen lenni mi történt?
-Mit érdekel az téged hogy mi van velem ? téged csak a te kis Ninád érdekel senki más akkor meg mindek kérdezeel 
-Liam Mi bajod van . Nem szoktál ilyen lenni .És eggyáltalán honnan veszed azt hogy engem csak az érdekel hogy mi van Ninával?
-Mért nem csak az érdekel ? Képes voltál érte összeveszni a legjobb barátoddal  . 
-Nem engem nem csak az érdekel .. Más is érdekel . És az hogy Louisnak is tetszik az a lány aki nekem tetszik ahoz nekem semmi közöm .Nem tehetek róla .Érted?. 
-Persze hogy ne ezt higgyem is el mi ? Ugyan olyan féreg vagy mint a többi fiúú. 
-Csak hogy féreértés ne essék  te is fiú vagy . ÉS akkor te is ugyanolyan féreg vagy 
-Mért ? Szerinted én csaltam meg többször a barátnőmet?
-Liam te miről beszél ? ilyen nem is volt Én méég egy barátnőmet sem csaltam meg . 
-Jaaj Harry ne add itt az ártatlant. tudom hogy ...ááá haggyuk úgy is csak vitatkozni akarsz . 
-Liam először is nem én kezdtem a vitatkozást én csak feljöttem megnézni hogy mi van veled Te pedig ok nélkül nekem támadtál olyan dolgokkal ami nem igaz . Mostmár igazán elmondhatnád hogy mi bajod van mert más kezdek kijönni a  sodromból . 
-Nahát a nagy Harry Stylest is kilehet hozni a sodrábóól .Hát ilyet még nem is hallottam . -vágtam Harry hez a kedvesebbnél kedvesebb szavakat . Amit nem kellett volna . 
-Hát haver nem tudom mi van veled de menj pszihológushoz .hogy itt oknélkül kiabálsz velem pedig semmi rosszat nem tettem . -azzal Harry kiment  az ajtón és becsapta az ajtót majd nem kidőlt a fal olyan erővel . Hát talán télleg nem kellett volna így beolvasnom neki .Végülis nem csinált semmi rosszat .
/Harry szemszög/
Hát ennek nem tudom mi baja van én csak felmentem hozzá megkérdezni hogy mi baja van .Erre ő meg olyan dolgokat vág a fejemhez amit el sem követtem . .Inkább otthagytam a francba . had legyen egyedül . .Én meg lejöttem a többiekhez . Amikor lementem Eric már nem volt ott . Biztos vissza ment az ő lekosztályába. Megunta a kiabálást. 
-Mi van Liammal ?-kérdezte Lou 
-Nem tudom 
-Hogy érted az hoyg nem tudod ?nem azért  mentél fel ?-kérdezte megint Louis kicsit indulatossan . 
-Na jó ebből most elég .Monddel Harry Mi történt,-kérdezte Nina kedvesen . Most megvédett engem ? asszem igen . 
-Az a helyzet hogy Liamnek elmentek otthonról . vagy nem tudom . Lebaszott olyan dolgok miatt amit nem is csináltam . 
-Miket mondott?-kérdezte ZAyn 
-Mind1 de csupa sértő dolgokat úgyhogy inkább lejöttem és otthagytam őt a francba. 
-Gyere ide hozzám -szólalt meg Nina -mit akar , Na jó Harry hagyd a piszkos fantáziádat És menj oda. adtam magamnak tanácsot. 
Így hát oda mentem . Ő felált és megölelt. Te jó ég milyen jó illata van . Én is átöleltem őt. Így ölelkeztünk egy darabig. MAjd valaki krákogni kezdett . 
-khm khm -hallatszott a külvilágból . Mert hát Nina karjaiban valahol teljesen máshol voltam . 
-Hazza Hagyd a csajom -mondta Louis .-Na jó ezen azért megelepődtem .  Mi van ? Hogy a csaja 
-A csajod ?-kérdeztem miután elváltunk egymástól . (Nem roszra gondolni ) -Na ne röhögtess .Ez most komoly? 
-Télleg ? Nekem erről mikor akartál szólni ?-kérdezte Nina is ugyan olyan meglepődöttséggel mint Én . 
-őő hát izéé .-próbált valamit kihozni Louios . ami nem igazán akart menni . 
-Na jóó Mi a baj Louis ? 
-Semmi 
-Nem hiszek neked valami van ? Mond.-adta ki a parancsot Nina  Fenyegetően Louis . 
-Mondom hogy semmi . 
-Akkor gyere velem . Merre van a szobád  ? 
-Őő arra -válaszolta Lou barátom . És Nina Kézen fogva elhúzta Lout a szobájába. 
-Ilyenkor mi szokott történni ?-kérdezte Victoria
-Hát mi tszeretnél mi történjen ?-kérdeztem és közben húzogattam a szemem . 
-Hát nem tudom .
/Nina Szemszög/
Mikor megöleltem Harryt .Utána Louis kijelentése egy kicsit váratlanul ért ezért rá is kérdeztem de nem mondta meg .Ezért férre hívtam . Hogy hátha Négyszemközt elárulja .
-Na mondjad mi a baj?-kérdeztem 
-Hát tudod én nagyon szeretlek .téged . És rosz volt nézni ahogy Hazzát ölelgeted . És tudod .  elfogott a féltékenység .
-JAaj Louis Ne legyél féltékeny tudod hogy én is szeretlek . 
-Nem akkor mért nem jösz többet hozzánk ? 
-Mert tudod nekem dolgoznom kell . De mért mondtad azt hogy a csajod vagyok ?
-Mert én azt akarom hogy az legyél .És már valamilyen szinten annak is gondollak .-vörösödött el . 
-Jaaj Lou de neked most eleonor a barátnőd .
-De engem Eleonor nem érdekel engem csak te érdekelsz . Én már veled szeretnék lenni . 
-Akkor szakíts vele . 
-Mert szerinted az olyan könnyű . Másik meg nem szakíthatok vele .Mert ő a menedzserünk . És ha én szakítok vele akkor itthagyja a bandát és kell keresni egy másik menedzsert 
-Louis ha valaki szeret valakit akkor nincs akadály .Mért olyan nagy dolog másik menedzsert találni ?
-Jaaj te ezt nem értheted . 
-Jaj igen gondoltam ezeke olyan bandás dolgok . amikhez én nem értek . De tudnám akkor minek mondod hogy szeretsz ha nem teszel azért semmit hogy eggyütt legyünk . 
-De értsd már meg hogy a bandával nem tehetem ezt . 
-Hidd el ők örülnének a legjobban ha  nem Eleonor lenne a Menedzserük .
-Ne haragudj . a banda télleg fontos . -mondtam és otthagytam a szobályában . 
-Mikor kimentem a szobából .Olyan sirhatnék jött rám hogy nem igaz . Hogy lehet ilyen ? a banda fontosabb neki mint a szerelem .Télleg csak ennyit jelentenék neki ? Ú hogy mért nem maradtam Nateval .És hagytam volna magam ott az ajtóban és szartam volna le az álmomat Mért nem ?Maradtam volna otthon És tök szép kis életem lenne.Most nagyon dühös vagyok magamra. .Áltam az ajtó elött . MAjd éreztem hogy valaki megfogja a kezem és behúz a szobába.Becsukja az ajtót és neki nyom az ajtónak 






2 megjegyzés:

  1. nagyon jóóóó :D hamar a kövit :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyoooooon jóóóóóóó lett de így abba hagyni???
    Nagyooooon hamar köviit :D

    VálaszTörlés