Nagyon szépen köszönöm a fejlécet . -nak

2012. szeptember 5., szerda

Harry Lendületbe jön

Itt az új rész .Siettem vele .Mivel még nem kell ezen a héten olyan sokat tanulni sikerült megírni .ÉS amint tudom hozom a kövit . Nekem ez a rész is nagyon tetszik :DD És Komizzatook :DD 

-Nina Ki ez a helyes fiú melletted?Csaknem a barátod?-kérdezte az állítólagos apám 
-Nem nem a barátom .csak egy haver. 
-Igen ez így van uram -mondta Lou -de mintha egy kicsit szomorú lett volna.
-Na és te kicsi lány te ki vagy?-kérdezte Arianat
-Ariana vagyok .És nem vagyok kicsi lán világos?
-okok csak meg ne egyél már engem -mondta viccesen az embrünk .
-Maga hülyébb mint én Mivel foglalkozik ?-kérdezte Lou 
-Hát tudom mondták már hogy hülye vagyok . Egyépként Nyomozó vagyok .Így tudtalak megtalálni 
-Nyomozó az izgi .-mondta Louis -És azok mit csinálnak ?-kérdezte Mint aki nem tudja .Én csak fogtam a fejem 
-Az olyan hogy különböző bűnesett kell felfednünk .Hogy ki tette meg ilyenek .amúgy hány éves vagy És mi a neved?-kérdezte
-Én Louis Tomlinson és 20 .De általában csak hülyéskedek .meg poénkodok .
-Te vagy az eggyik buzi gyerek abból a bandából nem ?
-nem egyikünk sem buzi .és igen a one Directionból
-Bocsi csak sokan azt mondják hogy azok vagytok .Így gondoltam de ne haragudj . 
-nem semmi baj csak egyik tagot se hívja buzinak 
-ÉS amúgy Nina Mesélj valamit . Nem ismerlek .És a lányom vagy 
-Még nem biztos hogy a lánya vagyok .Vagyis nehéz elhinenm .
-Megértem .De ha beleegyezel csináltathatunk tesztet s .
-Nem arra semmi szükség.
-Jolvan ahogy gondolod. 
-Na akkor mesélsz.?
-Hát ha regeszkodik hozzá . 
-Még szép . 
-Na hát nem rég jöttem fel a városba  És most itt dolgozok fotósként a LedLandnél 
-de csak vigyázzál .Sokszor keverték már bele ezt a Hírlapot. Különböző Bűnesetekbe. Nem szeretném hogy te is beleess.
-Nem nagyon vagyok .Bent .Csak néha .Délbe bemegyek  kikapom a feladatot És elmegyek fotózni .Ennyi az egész 
-Értem .De azért csak vigyázz.
-ekkor a túloldalon jött Eric .és mikor meglátott oda jött hozzánk 
-Szia Nina, Ariana louis .És Mr...-mivel nem tudta apám nevét ezért nem tudta folytatni 
-Mr Wonperon .-egészítette ki az apám-de nyugottan hívj Edwárdnak -Rendben akkor Edward Honnan ismered a lányomat.?
-Elnézést de ki a lánya ?-kérdezte Eric
-Nina  .
-A lánya most csak viccel ugye?-kérdezte 
-Nem ez olyan komoly ahogy most itt ülök .
-De nekem Nina azt mondta hogy Nincs apja vagyis meghalt.
-Igen mert sokáig úgy is tudta. 
-Huuha ez bonyolult de nekem mennem kell . Mert mindjárt csináljuk az új klippemet És még sehol sem vagyok .Sziasztook 
-Ki ez a fiatal ember?-kérdezte apám Tőlünk .
-Csak egy haver. 
És még így beszélgettünk egy pár órácskát .Apámmal .Közben elment Louis mert kapott egy hívást hogy  jön a barátnője haza ÉS ki kell mennie elé a reptérre .Így ott hagyott minket . 
/Harry szemszög/
IStenem megőrülök Éppen amikor elakartam neki mondani hogy mit is érzek iránta akkor megszólal a telefonja. Ilyenkopr annyira utálom ezeket a rohadt kis kütyüket. Hogy az nem igaz . Legszívesebben földhözvágtam volna. Elhatároztam hogy ma fogom Elkezdeni a nyomozásomat Nina után .Tudom hogy nemszép dolog de nem tudok mit csinálni Kíváncsi vagyok .Van is egy ötletem . Felhívom az apámat .Hogy segítsen .Elvégre Ő Egy nyomozó Biztos ért hozzá.Akkor fel is hívom .
Kicsöng **
-Szia Köszöntem bele a telefonba.
-Szia Fiam miben segíthetek .
-ő Csak ki kéne nyomozni egy lányt .
-Rendben mond a nevét.
-Nina Wonperton .
-Rendben .-a hangja minta a végére megváltzott volna .Bár lehet hogy csak az agyamre ment valami .Na mindegy .Most pedig valahogy be kell jutnom .Nina munkahelyére Hogy ne tudja meg hogy én vagyok az . 
Először is Átkell alakítani a külsőmet. Mondjuk ... ZAAAYN -Kiáltottam el magam .Tudtam hogy itthonvan .És ő tudja megcsinálni a halyát a legjobban akkor valószínű hogy az enyémet is megtudja csinálni .
-Mi van ?-jött át a szobába -Úgy visítassz mint akinek ráléptek a lábára. 
-Jolvan ezt inkább haggyuk térjünk a lényegre . Megtudod úgy csinálni a hajam hogy ne tudja meg Nina hogy én vagyok Harry Styles. 
-Persze de ez mire jó ?
-csak mert nyomozok . És Megyek oda dolgozni ahol ő dolgozik
-ogy többet tudjak meg róla.
-De ennek  mi az értelme ?-kérdezte még mindig nagyon értelmes fejet vágva
-Csak nem akarok hogy Louval legyen azt akarom hogy engem válasszon .
-És szerinted ha ezt ő megtudja mit fog szólni ?
-Nem tudom .
-Na mindegy Akkor gyors megcsinálom a a hajad És akkor engem felejts el és nem is említsd hogy  Segítettem akármit is 
-Rendben .
ZAyn gyorsan megcsinálta a hajamat .És már indultam is a munkahelyre .Kicsit érdekes lesz . de nem baj .
Mikor beléptem az irodába Mindenki csak úgy nézett rám mintha nem látott volna még fehér embert .Mondjuk erre számítottam is . 
-Jónapot .Épp állást keresek . És azt hallottam hogy ez nagyon jó munkahely
-Szia Foglalj helyet . 
-Mond mihez értesz ?
-Őszintén ? Hát talán a fotózáshoz .
-Értem akkor neked is adok egy kezdő fotózást Ha jók lesznek a képek akkor fel vagy véve . 
-Rendben kit kéne lefotóznom .
-Tom szerinted kit kéne lefotónia a fiatal úrnak ?-kérdezte a mellette lévő asztalnál helyet foglaló pasastól .
-Nem tudom .Mondjuk .Eleonor Calder ?
- Jó rendben az tökéletes .
Már nem azért de valami jóbbat is kitalálhattak volna. 
-És hogy hívják önt ?-kérdezte a pasas

-Horacio Carlisle-Jobb név nem jutott az eszembe 
-Rendben Horació. 
Kimentem az épületből és Épp össze futottam az apámmal . Nem fogjátok kitalálni ki az apám .Híres nyomozó .Nagyon sokan ismerik És ő nem más mint ...


2 megjegyzés:

  1. Nagyoooon jóóóó lett :)
    Horacio Carlisle mintha olvastam volna egy ilyen nevet :D
    Hamar hozd a köviiit nagyoon nagyoon hamar pls

    VálaszTörlés
  2. kövitt most :D :D :D am nagyon jóóó :D

    VálaszTörlés