Nagyon szépen köszönöm a fejlécet . -nak

2012. szeptember 10., hétfő

11. Nincs cím :)

Örülök neki hogy ennyien olvasátok Ma   összegyűt a 1000 oldal megjelenítés .De  Örülnék neki ha kommentelnétek Negatív és pozitív kommenteket is egyaránt kérek . Puszii Kövi rész majd a hétvége felé lesz 
Kimentem az épületből és Épp össze futottam az apámmal . Nem fogjátok kitalálni ki az apám .Híres nyomozó .Nagyon sokan ismerik És ő nem más mint 
Edward Wonperton . A neve nagyon hasonlít valakiére de nem jut az eszembe.  Nem baj . Majd rájövök hogy honnan ismerős. Egy öleléssel köszöntöttük egymást .És elindultunk valamerre. .Ez egy ilyen apa fia hagyomány hogy sétálunk hosszan és kibeszéljük a pletykákat. az a legrosszabb hogy apám elhegyott minket . 7-éves koromban .És most egy két hárpm éve tartom vele a kapcsolatot . ÉS ennek nem nagyon örül . Anya . 
-SZia Harry mi a helyzet vele olyan rég nem láttalak.
-Hát semmi különös épp egy lány töri össze a szívemet. És te mi jót csinálsz errefelé?
-Épp találkoztam a lányommal ..
-Neked van lányod.?
-Igen 
-de ha neked a lányod akkor nekem a testvérem ?
-Igen de remélem nem olyan nagy baj . Majd találkozhattok is . Amúgy is nagy 1D rajongó
-Na ennek örülök de azért magyon remélem hogy valami normális csaj .
-Igen  teljesen .Itt dolgozik a LedLendnél 
-Télleg ? Hogy hívják ?
-Nina de nem hiszem hogy ismered. 
-Nina ? Húúha  szép neve van . ugyan úgy hívják mint azt a lányt akit szeretek  Remélem nem ugyan arról a lányról beszélünk .
-És mesélj nekem arról a lányról .-mondent infót elmondtam róla .Ő pedig csak szótlanul hallgatott És közben sétáltunk 
/ Nina szemszög/
Fönt voltunk a 1D szobájában . Louis Niall Ariana Zayn még és Én ÉS még Eric is átjött amikor megszólalt a sengő .Ariana nyitotta ki . De bentre is rendesen lehetett hallani hogy ki jött. 
-Sziasztoook drágasáagai... Te meg ki vagy ?-kérdezte Arianat.
-Én Ariana.
-Okéé sé mit keresel itt ?-kérdezte ujból Ariana már épp szólni akart Amikor Niall megszólalt. 
-azért mert a barátnőm -jelentette ki Még én is néztem nagyokat .De ahogy láttam Ariana is . 
-Niall te is egy ilyen kis csitrivel áltál össze mint Eric és Zayn ?
-Na most álítsd le magad .Kinek képzeled te magad,- mondta Zayn Próbált nyugott lenni de a mondat végére felment a pumpa.
-Mégis ki vagy te hogy lecsitrizel ?-kérdezte Ariana
-Én Eleonor Calder vagyok . a fiúk menedzsere és Louis barátnője .
-Szegény Louis -suttogta Ariana De meghallotta. 
-Mit mondtál ?-kérdezte 
-HA hallottad akkor minek kérdezed,-erre inkább már nem válaszolt semmit .Zayn is éppen hogy megáltta anélkül hogy neki ment volna . És te drágám mit csinálsz itt?-kérdezte tőlem .
-Én csak átjöttem Arianaval a fiúkhoz hogy szórakozzunk .
-hogy szórakozzatok mi ?-kérdfezte vissza flegmán 
-Eleonor mostmár álítsds  le magad  -förmedt rá Louis . 
-Hát neked meg mi bajod megsütött a nap vagy mi ?
-Nem csak szerintem nem kéne oltogatni más lányokazt azért mert velünk lógnak . 
-Louis azt hittem hogy te legalább melletem álsz ?
-Melletted is állok ha IGAZAD VAN 
-Mért most nincs igazam ?
-Nincs -vágták rá egyszerre  a fiúk .Mi Arianaval már megsem mertünk szólalni .
-Na mi van lányok elvitte a cica a nyelveteket?-kérdezte El 
-Nem nem vitte el csak nincs kommentünk 
-Nincs kommentük ?-ez jóó  Hát ti télleg hülyék vagytok .
-Mi nem vagyunk hülyék ..De okosbbak vagyunk mint te 
-Ti okosabbak mint én .NA ez is egy jó vicc. Jaj  lányok hogy ti milyen jó kedvetekben vagytok ma 
-Mi nem vicceltünk így is gondoljuk .-mondta Atriana
-Hát igen lányok igazatok van -mondta Zayn És elkezdett Röhögni .Úgy röhögött hogy még Nial és Louis is bekapcsolódoott. 
Ekkor megjött Harry 
-Sziasztook embereek .-jött be És mosolygott mint akinek elmentek otthonról .-képzeljétek hoztam nektek valamit .
-Télleg mit ?-kérdezte Eleonor.
-Hát őő ...-Itt habozottt egy kicsit majd mondta tovább mintha nem hallotta volna eleonort mondta  -Na szóval .Niall hoztam neked Nando'sos kaját .ZAyn Neked hajlakkott.  Louis neked pedig Hoztam egy csokor répát .Hogy kibéküljünk .Nekem és Ariananak .Vett csokit . 
-Őő Harry minden rendben van ?-kérdezte Lou mivel mostanában elég haragban voltak Hazzával .És most meg répát vesz .Na mind1 .
-igen  csak szeretném rendezni a kapcsoltunkat mivel mostanában fasírtban voltunk
-Jaj de ezért nem kellett volna  venned répát  -ekkor Eleonor közbe vágott
-És nekem ?-kérdezte eleonor
-Neked semmit nem vettem mert nem tudtam hogy itthon vagy de ha akarsz szerintem a csajok biztos hogy adnak a csokiból. 
-hülye vagy .még a végén elhízok -nyávogott .
Nanemár  így is rohadt dagadt . egy kis csoki nem számítana szerintem .
-Na jó . Bocsi El .Majd beszélni szeretnék veled. -mondta Harry húúha  Harry beszélni akar eleonorral .ez tényleg meghülyült 
-Jaaj eric bocsi de neked sem vettem semit mivel nem tudtam hogy itt vagy ugye nem harahgsz ol?
-Nem dehogy is . Nem is kellett volna. 
Leültünk a kanapéra ..És elkezdtünk beszélgetni . úgy ültünk hogy Én Zayn és Eric között ültem amit sem Harry nem nézett jó szemmel sem Louis . Ariana pedig Niall És Harry közé .eleonor pedig Louis és HArry közé .(szegények ) .
-És Eric neked tetszik valaki ?-kérdezte Eleonor 
-Igen de szerintem annak a csajnak nem tetszek . Ő neki más tetszik .
-Értem És megtudhatjuk  ki az a szerencsés lány?-faggatózott tovább.
-Sajnálom de nem mondom el senkinek emíg nem válik valóra. 
-Hát akkor mind1 És neked Nina tetszik valaki ?
-kérdezte tőlem .Én meg köpni nyelni nem tudtam .És a két fiúra néztem Ők pedig kíváncsi szemeket meresztettek .Louis szemében egy kis félelmet fedeztem fel .lehet fél a barátnőjétől .
-Igen tetszik .de nem mondom meg hogy ki .
-azért nem kell leharapni a fejem mert kérdeztem valamit 
-én nem haraptam le csak válaszoltam .
-képzeljétek el megtudtam hogy van egy hugm -szólalt meg Harry mindenki úgy nézett rá .Mintha most jött volna a holdról .
-Hogy egy mid van?-kérdeztük szinte egyszerre 
-Ma találkoztam az apámmal .És ő mondta hogy van egy 19 éves Testvérem .Akit Ninának hívnak .
-Milyne érdekes lenne ha erről a Nináról lenne szó nem ?-kérdezte eleonor. 
-Na nee az még viccnek is rosz lenne .-mondta Louis És majd megfulladt a röhögéstől ahog y a többi fiú is .Eleonor meg nem tudta hogy mi van 
-Na most mi olyan vicces?-kérdezte 
-Te figyelj ebben a házban amíg te nem voltál itt olyan dolgok történtek hogy beszarsz 
-mik? Meséljetek .
--Á te úgysem értenéd 
-Miből gondolod hogy nem érteném ?
-Csak rád kell nézni 
-Na jó ezt most hagyd abba .Nem az anyáddal beszélsz vagy a barátaiddal .
-Hát figyelj te hogy beszélsz a leendő barátnőmmel és a  barátnőjével ?
-Hát úgy ahogy megérdemlik .-mondta határozoztttan 
-Hát akkor én is úgy beszélek veled ahogy megérdemled . 
-háá-mondta  majd kiviharzott az ajtón . 
/Viktoria szemszög/
Nekem sajnos dolgoznom kell .Ezért nem tudtam elmenni a fiúkhoz. pedig nagyon kíváncsi vagyok hogy milyen fiúk ról van szó .Bár szerintem köze van Louishoz mert reggel ő ált az ajtóban .
Lehetett egy olyan 2-3 óra amikor bejött egy nagyon helyes fiú. Kicsit emósan nézett ki és Nagyon cuki volt. Még ezelött soha sem láttam .Megált a pult elött És felém fordult. 
-Szia szép lány .-mondta egy sármos mosoly kíséretében .hát én azt hittem hogy ott olvadok el .És azt mondta hogy szép ?
-Szia miben segíthetek ?
-Őő én A főnököt keresem .-Olyan cukii 
-Az irodájában van . Tommal 
-Ki aza  Tom ?-kérdezte de ez a mosoly én most haltam meg .
-a főnök testvére öccse .De te ki vagy?
-Jaaj bocsi hogy nem mutatkoztam be Én Horació Carlisle  vagyok .
-Húú de bonyolult neved van -jelentettem ki hangosan .
-Hát igen 
-Te honnan jöttél mert a nevedből ítélve nem vagy Angol. 
-Spanyol vagyok .
-Akkor hívom Fernandát. 
-Jónapot főnök egy ember beszélni akar magával . 
-Küldje be -mondta majd letettem .
-Menjél be nyugodtan sok szeretettel vár téged 
-mért szeretettel ?
-Hát mert nem szeret senkit
-értem ajaj akkor nem tom hogy itt dolgozzak-e szerinted?
-Hát figyelj próbáld meg hátha veled nem lesz olyan mint velünk . 
-És jó fej a többi kolega. 
-Igen nagyon Van két barátnőm ők is itt dolgoznak .Az egyik fotós ő nem sokat van bent a másik pedig a leveleket szokta behozni .
-Hogy hívják őket ?
-Majd miután kijöttél a főnöktől utána beszélgessünk mert nem szereti hogy ha megváratják . 
-Okéé akkor sietek És majd után abeszélünk .-mondta és egy suki mosolyt küldött felém . Te jó ég kifog nyírni biztos .ezzel a mosolyal  .
kb 30 percel később kijött . egyből hozzám jött. 
-Na milyen volt ?-kérdeztem 
-Nem volt olyan vészes .Felvett fotósnak .
-Na az tök király. 
-Na akkor mesély nekem milyenek a kolegák ?-tért a tárgyra 
-már mondtam hogy van két barátnőm  aki itt  dolgozik :Meg egy csomó haver akikkel munka után szoktunk lógni a városban . ÉS most fogok egy albérletbe költözni a két barátnőmmel ,
-Értem és őket hogy hívják ?
-a barátnőimet? Nina és Ariana 
-ÉS ők milyenek jó fejek ?
-Igen nagyon  szerintem Arianat régebb óta ismerem mint NInát .Mivel Nina is csak pár hete van itt
-Értem .Akkor szerintem  én lassan  megyek várnak a haverok És remélem még látjuk egymást .-Mondta és kacsintott egyet uristeen . Ezután haza mentem mivel lejárt a munkaidőm Nina és Ariana  még nem volt itthon . Így felhívtam őket . 
-Szaisztok . Mikor jöttök haza 
-Nem sokára de ha akarsz eljöhetsz ide  
-Rendben hova menjek . ?
-a szálodába . 
-Rendben ahol a fiúk laknak ?
-Igen fogj egy taxit és mond meg neki a címet és ide hoz. 
-rendben És majd olyat mesélek . 
-Rendben sziaa
-Szia 
Kiléptem az ajtón és fogtam egy taxit bediktáltam a címet És már mentem is a szálodába .a szálodánál kiszáltam felmentem arra az emeletre amit Nina Mondott .
Mikor megtaláltam az ajtót bekopogtam . És egy fekete hajú srác nyitott ajtót Nem is akármilyen fekete hajú srác hanem Zayn Malik az 1D-ből 
-Szia te ki vagy?
-Én Nina És Ariana új szobatársa vagyok . ÉS Nina mondta hogy jöjjek nyugodtan .
-Húú már azt hittem egy flúgos rajongó .Gyere  be nyugodtan . Harry biztos örülni fog hogy új csaj jött .És nem kell ösztöznia Ninán 
-Mi van ?-kérdeztem egy kicsit meglepődve
-Hangosan gondolkoztam ?-kérdezte vissza 
-Hát egy kissé de nbem baj 
Mikor bementem láttam hogy négy fiú ül a kanapén .És négy csaj . -Mi van itt?
-Á csak éppen eleonort oltogatják .
-Értem . De nem zavarok ugye?
-Nem .dehogy is . 
/Harry szemszög/
NAgyon elvoltunk oltogattuk Eleonort mikor valaki csöngetett. Zayn ment kinyitni . És visszajött azzal a lánnyal akivel délután  beszélgettem a LedLandnál. Azt tudtam hogy  Nina és Ariana barátja  De hogy kerül ide ? 




 





 

2 megjegyzés:

  1. Először is gratulálok az 1000 látogatóhoz :) Másodszor ez a rész nagyon jó lett jókat nevettem rajta és jé találtam benne egy nagyon ismerős mondatot :D "megsütött a nap vagy mi?" Ezt már nekem is mondtad na szóval összegezve a dolgokat Nagyon-nagyon...jó rész lett És nagyon hamar köviit --> minél hamarabb :D

    VálaszTörlés
  2. nagyonnnnnnnn jóóó és ha nem lesz rész hétvégén akkor ne akard hogy hétfőn talizunk XD hamar a kövit

    VálaszTörlés