Nagyon szépen köszönöm a fejlécet . -nak

2012. szeptember 28., péntek

Ki van a fürdőben? /

Remélem tetszeni fog az új rész . Ha igen akkor kommizzatok . De ha  nem tetszik akkor is írjatok . Mert akkor legalább tudom hogy mit kéne javítanom . .Szóval kommenteljetek bátran .Új rész nem tudom mikor lesz . de legfeljebb 3 kommentet kérek  a kövi részhez 
Áltam egy darabig az ajtó elött .És gondolkoztam mígnem valaki megfogta a kezemet. .És az ajtón berántott. Te jó ég ki ez a hülye ? És a szobában még sötét is volt. így természetesen nem is láttam semmit. .Persze miért is láttam volna. Senki még csak eszembesem jutott hogy ki lehet az . És még azt sem tudtam hogy milyen szobába vagyok egyáltalán .Ahol Louival voltam azelött már elhaladtam . Talán valami fürdő helység lehet . .MIvel volt egy csap mellettem .ahogy észre vettem ..Azt még nem derítettem ki hogy ki rángatott be ide. Ugyan az illata ismerős volt .de még úgy nagyon nem figyeltem meg hogy tudjam ki az .
Kicsit félve ugyan de megszólaltam .
-Ki vagy te ?
-Én Nina hát nem ismersz fel ?
-Hát emi azt illeti nem .-adtam az egyértelmű választ
-Naa ne legyél ilyen  butus .
-Én nem vagyok az télleg nem tudom hogy ki vag y
Mielött bármit is mondhattam volna . száját  az enyémre tapasztotta .Kb 2 percig cskolgatott amikor észre vette hogy én nem csinálok semmit csak állok . Ekkor gyengéden megharapta a számat . ekkor én egy jó erős mozdulattal tökön rúgtam . Illetve Rúgtam volna . ha nem fogja meg időben a lábamat.
-Naháát milyen harcias valaki .Na jó elmondom ki vagyok .
-Hallgatlak .
-Eric vagyok
-Hogy ki ? De hát azt hittem hogy már rég haza mentél .
-Nem nem mentem haza Úgy volt hogy haza megyek . de aztán eszembe jutott hogy valamit elfelejtettem . És  hát ide bebújtam mert hallottam hogy jön valaki és nem akartam lebukni . Aztán rájöttem hogy itt a remek hogy felfedjem az érzéseimet. irántad.
-Mért mit érzel irántam ?-kérdeztem vissza
-hát azt hogy nagyon szeretlek . leírhatatlan amit érzek .
-De én ...-nem engedte hoyg befejezzem
-Tudom te szereted Louist . És még Harrynek is tetszel meg nekem is . ez sok neked
-Igen figyelj .Én nem tudom . asszem mindhármotokat szeretem . De téged is máshogy Harryt és Louist is máshogy szeretem .
-Értem . de értsd meg Szeretlek .
-Én értem . de...-nem tudtam mit mondani .Mert megcsókolt .Immáron ha akartam is volna . sem tudtam volna nem visszacsókolni .Nagyon helyes srác Eric meg minden De valahogy akkor sem tudnám elképzelni vele. Hosszasan csókolóztunk mígnem levegő hiány miatt elváltunk .
-Figyelj nekem lassan lekéne mennem .Mert keresni fognak .
-Rendben menj csak . De később ugorj be hozzám és befejjezzük amit elkezdtünk
-Okéé rendben . Nem igérhetek semmit 
-Azt nem is kértem hogy igérj csak azt hogy ha tudsz akkor gyere.
-Rendben sziaszia . Várlak 
/Eric szemszög /
  
NAgyon tetszik nekem Nina De eddig nem igazán tudtam hogy mondjam el . Neki .Azt tudtam hogy Ő csak barátként gondol rám . Miközben sétáltam ki a szobából . ahol voltam az 1D-vel .Eszembe jutott valami . Mégpedig az hoyg mi lenne ha Bemennék a fürdőszobába És ha jön arra Nina akkor berántanám és elmondanék neki mindent.ÉS mielött bárki észre vehette volna hogy mi történt én bebujtam a fürdőbe ami mellett voltam . .Kis idő elteltével egy hangos ajtócsapódást hallottam . Majd hangos lépteket . ami megált a fürdő elött .Pont a fürdő elött . Óvatossan kinéztem . És mikor megláttam hogy Nina az gyorsan berántottam a fürdőbe. .Ő még csak fel sem ismert a sötétben . Majd miután tudtára adtam hogy mit is érzek valójában Megcsókoltam .olyan váratlanul érte hogy elöször majdnem tökön rúgott de sikerült időben leállítani . Aztán ujra próbálkoztam . És akkor Visszacsókolt. El sem hiszem hogy megcsókolt . Ezek után kijelentette hogy neki vissza kell mennie a többiekhez . .Megbeszéltük hogy miután a fiúktól elköszöntek ő eljön hozzám És folytatjuk amit abba hagytunk . Remélem eljön :)Mostmár csak azt kell kitalálnom hogy megyek ki  innen .úgy hogy ne bukjak le  
/Nina szemszög /
Miután erikkel beszéltem . Vissza mentem a többiekhez . Meglepetésemre Még Louis nem volt lent . Ahogy Liam sem . Mi ütött ezekbe a fiúkba. ? Mielött leülhettem volna megcsörrent a telefonom . Rejtett szám volt így nem tudtam kia z és kénytelen voltam felvenni . 
-Haló -szóltam bele 
-szia Nina LEnne egy kérdésem .-hallottam a főnököm Fernanda hangját. 
-Mondjad mi lenne az , 
-Nem tudod hol van Victoria ? lenne a számára egy kis feladatom . 
-De itt van mellettem . 
-Okéé akkor szólj neki hogy várom az irodámba mondjuk úgy fél óra mulva. 
-Rendben - ezzel ki is nyomtam a telefdont 
-Victoris  Fél óra mulva jelenésed van Fernanda irodájában . 
-Télleg ? minek ? 
-Valami feladatot akar neked adni 
-Azt nem mondta hogy milyen feladatot. ?
Nem sajnos . 
-Hát akkor sziasztok srácok remélem hogy még találkounk . 
-várj  -ált fel Harry -,majd én elviszlek . 
/ Harry szemszög /
Felajánlottam Vicnek hogy elviszem őt .Fernandához. Az úton nagyon sokat beszélgettünk ,.És azt még nem is tudja hogy én vagyok az a fickó is akivel a munkahelyén beszélgetett. Te jó ég mi lesz ebből ha valaki megtudja . 
Mikor oda érkeztünk a munkahelyre. Vic gyorsan felszaladt. Én addig a kocsiban vártam  őt. Nem telt el sok idő már jött is vissza. 
-Jó gyors voltál .-mondtam megdöbbenve
-ahaa csak kiadott egy feladatot Fernanda. 
-És milyen feladatot?
-Hát hogy van egy új fotós Horacio Ő neki kell megnéznem majd hogy fotózza Eleonor Miss kurva CAldert. 
-Ezt ő mondta így vagy te tetted hozzá 
-Én tettem hozzá -MOsolygott. -nagyon nem birom azt a  csajt. De örülök neki hogy Horacióval megyek .Mert talán ő megvéd. 
-Mért más nem védene meg ?
-Hát nem tudom . De ő olyan más fickónak tűnt. És Nagyon jó képű .-áradozott Horacióról vagyis rólam . Ez belezúgott a másik énembe? Az nagyon nem jó . Nem lesz ez jó sehogy sem . Most vagy felfedem elötte ahogy ki is az a Horació . Vagy Nem tudom . Úristen valamit gyorsan ki kelkl találnom . Beszélnem kell Zaynnel
- Na most hova menjünk ?
-Nem tudom  Mondjuk vissza a többiekhez. Aztán haza . Holnap kell leellenőrizenm Horaciót. És szeretnék kipihent lenni .
-Hát jó van De ha gondolod akkor haza is vihetlek?
-Oo o azt megköszönném 
-Hát akkor mehetünk ?
-Persze -mondta és én megnyomtam a gázt és már száguldoztam is Victoriáékhoz. KItettem őt a házuknál .Majd mentem is haza ugyan is ma még az apámmal is találkozni akarok. Télleg még fell is kell hívnom . 
-Halló Ön Wonperton hangposta fiókját érte el a sípszó után kérem haggyjon üzenetet.-mondta a gépies hang 
-Szia apa csak azért hívlak mert délután megyek hozzád beszélni arról amiről multkor is beszéltünk . kb 7-óra felé 
Ki is nyomtam a telefont.
Mikor haza értem még mindenki otthon volt. Én nem igazán foglalkoztam velük ugyan is minjárt megyek az apám hoz. 
/NINa szemszök 
-Sziasztok nekem most mennem kell .-szólalt meg Harry hirtelen a hátunk mögül 
-Héjj Harry várj megyek veled . Ariana te is jösz ?-kérdeztem barátnőmet
-Igen várjatok már meg engem is 
-Harry akkor elviszel minket?
-Igen nagyon szívessen -felelte . És akkor gyorsan összekaptuk a cuccainkat. ÉS már mentünk is 
-Figyeljetek csajok . Nem haragszotok . ha először bemegyünk a rendörségre?
-A rendörségre ? Minekj -kérdeztük kicsit meglepődve
-Tudjátok ott lakik az apám és megkell vele beszélnem valamit. 
-Rendben akkor menjünk . -Majd lehajtottunk a feljáróról ÉS már indultunk is . A rendörség felé. 
-Mindjárt ott vagyunk -szólalt meg Harry úgy 15  perc mulva . Majd lefordultunk  a főútról és a rendörség bejáratánál áltunk meg 
Kiszáltunk a köcsiból .És bementünk a hatalmas épületbe. Mikor bementünk a hatalmas épületbe .Harry oda ment a recepciós nő höz És kérdezett valamit .Majd egy iroda felé mentünk . Nem tudom ki Harry apja de biztos hogy jó fej legalábbis amit mesélt róla 
-Mikor kijött egy barnás Hajú ember akkor lepődtem meg igazán ugyan is az az  ember nem más volt mint...

6 megjegyzés:

  1. Úristen.úristen nagyooon jóó lett.Mindenkire tippeltem de Eric-re nem de ezt te is tudod :)) és így abba hagyni????Ne mááár!!!Most haragszom rád na jó még sem de akkor is nagyooon siess a köviivel :D

    VálaszTörlés
  2. nagyon jóóó siiies a kövivel :D :D

    VálaszTörlés
  3. Meglepi nálam :)
    http://niall-emily-story.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. néz be hozzám meglepiiiii
    http://thewayofdreamwith1d.blogspot.hu/

    VálaszTörlés