Nagyon szépen köszönöm a fejlécet . -nak

2012. augusztus 30., csütörtök

Most komolyan új szobatársunk lesz ?

/Nina szemszög/
-Neked tetszik Harry?-kérdezte Ariana
-Az a helyzet hogy nem tudom 
-Az meg hogy lehet?
-Hát nem nagyon beszéltem még vele  és akkor amikor megismertem nagyon nyomult De úgy különösebben nem érzek iránta 
-És Louis ?
-Hát vele más a helyzet amikor megcsókolt valami furát éreztem a hasamban .
-És jól csókol?-kérdezte Ariana
-NAgyon lágyan de mégis szenvedélyel tele .-meséltem és közben megnyaltam a számat.
-Te aztán nagyon belezúgtál .
-Háát.. lehet .
-Nem lehet hanem biztos 
-Hát ha te mondod.-adtam be a derekam . 
Miután kibeszéltünk minden szaftos sztorit . Elmentünk aludni .
 ***
Reggel arra ébredtem hogy világít a szemembe a nap.Ígen tegnap este olyan gyorsan elaludtam hogy nem volt időm lehúzni a redőnyt.Minden ok nélkül boldognak éreztem magam .Nem tudom mi volt velem TAlán beszévtam ???-Kérdeztem magamtól .Ariana a másik ágyon aludt .És ahogy látommár ő is ébredezik .Ma délrre kell bevinnem a képeket Fernandanak amiket Ericről csináltam . Remélem hogy tetszeni fog neki . Kimentem a konyhába csinálni kaját. Mire elkészültem Ariana is elkészült .
-jó reggelt -jött ki a konyhába ő is mosolyogva.
-Hát mi van veled hogy így mosolyogsz ?-kérdeztem rá
-Fantasztikusat álmodtam .
-És elmeséled ?-kérdeztem Mosolyogva.
-Persze de te is csak úgy ragyogsz a boldogságtól 
-Az biztos .Még mindig Lou csókja jár az eszemben . 
-De neki még van barátnője nem ?
-De igen .De az kit számít , Amúgy meg szakítani fog vele. 
-Te Nina begolyóztál szerintem az északa.
-Hát igen .Reggel amiikor a tükörbe néztem azt hittem beszívtaam annyira mosolyogtam .
-Ez vicces .-Mondta és elkezdett röhögni .-Na de akkor mesélhetem az álmom ?
-Igen persze nagyon kíváncsi vagyok rá.
-Na arról szólt Hogy össze jöttem Niallal és Megcsókolt .ÉS ááá.Én teljesen belezúgtam -fejezte be a mondatát.
-Naháát Szerintem is .
-Jól van tudoom na .
-Őszintén Mióta jön be neked Niall ?
-Hát kb azóta hogy megláttam a Tv-ben .
-És most találkoztál vele először?
-Igen .Eddig csak Tv-ben meg újságban láttam .
-Az jóó én azelött amielött találkoztam volna velük nem is hallottam róluk .Csak Liamről mivel  abban a városban laktam mint ő 
-Ez komoly ?Wolverhamptonban
-Igen .
-Amúgy  mikorra kell menni Fernandához ?
-Délre .
-És az számít hogy mindjárt fél 12?-kérdezte halál nyugodt fejjel 
-Hogy mennyi ?
-fél  12
-Uristen sietnem kell .Nem akarok elkésni .
-amúgy nekem is be kéne már mennem .Igaz nincs kötött munka időm mert akkor megyek be amikor .akarok .
-Te ez tök jóó .És amúgy te ott mit dolgozol ?
-Én szoktam a postát át venni .
-Értem .Na akkor készüljünk mert minjárt háromnegyed van .
LAssan el is készültünk .Ki futottunk a házból És azonnal fogtunk egy TAxit. És már mentünk is ..Pár percen belül  már ott is voltunk a nagy épület elött. Nem először járok itt de még mindig túlságosan nagynak találom ..Beértem az épületbe .A liftes fiú megint ott volt a liftajtónál .És várta hogy jöjjön valaki .
-Szia Avan  ugye,-kérdzetem 
-Szia és igen Avan vagyok .hova vihetlek ?-kérdezte 
-Hát fogalmam sincs .De Fernandához szeretnék menni.
-Rendben akkor a második emelet .És te Ariana .?-kérdezte . Arianat 
-Őőő Én is ugyan oda 
-Rendben Cica-mondta neki erre elnevettem magam persze csak halkan .Mire Ariana csúnyám rám nézett .

Avan felvitt minket az emeletre .Egész úton Arinanaval flörtölt .Én meg csak röhögtem rajta .Persze Ariana szarta le a srácot . Télleg nagyon bejöhet neki Niall Mikor kiszáltunk a liftből és Fernandához vettem az irányt .

-Jó napot .Szia-köszöntem ugyanis Tom is bennt volt 
-Szia nina Meghoztad a képeket ?-kérdezte Fer 
-Igen nem volt nehéz 
-Azt hittem hogy sokkal későbbre lesz meg És hogy még időt kérsz .-Nem dehogy is  tök könnyen ment. 
-Na remééltem is .Akkor mutasd a képeket .-mondta .Én előhúztam a képeket és megmutattam .-Wááoo ezek nagyoon jóók lettek .
-Legközelebb nehezebbet kapsz .-jelentette ki 
-Ez azt jelenti hogy ...-nem tudtam befejezni mert közbe vágott.
-Fel vagy véve .
-Uristeen Köszönööm .:D 
-Jaaj azért nem kell isteníteni. Megelékszek a Ferrel is . 
Közben  Tom oda sétált az asztalhoz és megnézte a képeket .majd megszólalt.
-Húú ezek télleg nagyon jóók lettek .-dicsért meg ő is . 
-köszönöm szépen .akkor én megyek is .
-Várj .Menj és ismerkedj össze a kolegáiddal .
-Rendben és még egyszer köszönöm .
Kimentem az irodából .És Találkoztam egy sráccal .
-Szia Biztos te leszel az új lány .ugye?
-Igen de téged hogy hívnak ?
-Szia Cody Swan Állok a rendelkezésedre .
-Szia én Nina vagyok .-köszöntem vissza mosolyogva .
-És hogy hogy ide hozott a sors .?
-Hát eljöttem otthonról .És Fernanda felajánlotta hogy ad állást. 
-De azért csak vigyázz vele .Fura egy nőszemélly
-Hát ha te mondod bár nekem eddig normálisnak tűnt. 
-Mert még új vagy de ha már hosszabb ideje fogod ismerni .Felfedi a valódi énjét.
-Ismersz már itt valakit?
-Hát nem igazán .egyedül Arianat.
-Értem akkor gyere körbe vezetlek .-ajánlotta fel nagylelküen .
-Köszönöm szépen .Akkor mehetünk is -vágtam mindjárt a közepébe.
-rendben akkor gyere utánam .-mondta majd elindultunk majd megáltunk egy pultszerű valaminél.-Ő itt Victoria Ő a recepciós.  ott a liftnél Ő Avan a liftes fiú.
-ÉS asszem ennyi a fontos személyekből.Én pedig a híreket teszem illetve szedem  a netről .
-Értem .Én meg fotós leszek .
-És mi volt az első munkád.?
-kellett pár fotót csinálnom Eric Saaderól.
-És mit gondolsz arról a fickórol ?
-Milyen fickóról ?-kérdeztzem vissza
-Hát Ericről ?
-Rendes gyerek .És normális.
-akkor jóó.
-Na akkor én asszem lépek .Nem láttad Arianat?
-De az előbb ment ki a konyhábaa. 
-Oké akkor megkeresem és szólok neki hogy elmentem Szia
-Szia .
Miután elköszöntünk Elindultam a konyha felé. Ott volt Ariana. 
-Szia Én megyek haza .Te mikor jösz ,
-Én is megyek veled  várj meg .
-Te azt amúgy tudtad hogy a liftes fiú nagyon rád van állva
-Igen tudtam de nekeem nem jön be . 
-Értem .
Mikor mentünk volna be a liftbe a pultos csaj megszólalt. 
-Várj asszem Nina,
-Igen szia mondjad. 
-Azt szeretném kérdezni hogy Nem költözhetnék be én is lakásodba?-kérdezte 
-Dehogy nem Mikor tudsz költözni ?
-ez most komoly ? Hát akármikor ráérek munka után .
-Rendben nekünk most van egy kis dolgunk -kacsintottam Arianara aki csak mosolygott-És gyere erre a címre mondjuk 6-ra 
-Most komolyan megyünk a fiúk hoz-súgta oda Ariana -Uristeen .
-Persze rendben van akkor hatra .És Milyen fiúkhoz mentek -kérdezte -nem hiszem el hogy meghallotta
-Hát majd ha nálunk laksz megismered te is őket .
-Rendben van akkor sziasztok majd találkozunk .
Mentünk a lifthez . majd mikor kiszáltunk úgy 2-perc mulva .akkor Ariana megszólalt.
-Most komolyan új szobatársunk lesz ?-kérdezte mintha nem akarná.
-Igen Figylej ha nem tetszik akkor nézd mindennek a jó oldalát .Kevesebbett kell fizetni majd . 
-Húú ez télleg igaz akkor nem baj És most télleg megyünk Niallékhoz .
-Igen de gyere már 
*** 10 Perc mulva***
Kiszáltunk a Taxiból a fiúk szálodája elött .És már mentünk si fel a fiúk szobájához . Mikoroda értünk Kopogtunk .És Loui nyitotta ki az ajtót. 
-Gyere Nina Veled " Beszélnem kell " -Mondta és idézőjelbe tette a beszélnünk kellt . -Ariana csak mosolygott. Majd Lou megfogta a kezem és behúzott a szobájába.
-Na mi van hiányoztam ?
-Hát igen . ÉS képzeld lesz új szobatársunk .
-Nahát ez szuper. -Mondta és neki nyomott az ajtónak ...




6 megjegyzés:

  1. nagy jóóóó hamar a köviiit léciii

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóóóó lett azt hiszem hétfőn fojtogatósat fogok játszani veled :D Köviit követelek nem kérek hanem követelek egyszóval SIESS

    VálaszTörlés
  3. Szija új olvasó vagyok, siess nagyon a kövivel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Oké sietek .Talán ma már lesz de még nem biztos

      Törlés