Nagyon szépen köszönöm a fejlécet . -nak

2012. augusztus 14., kedd

A Bál Folytatódik

-Persze de mi van a képen ?-kérdezte.
-Ez a kép bizonyíték arra hogy az igazgató részeg és mindjárt bejön ide.
És engem keres..
-És ez miért akkora fontos  .
-Mert ilyet nem látni mindennap .Tudjátok ő a nagy igazgató aki szigorú és nem csinál semmit roszat .Na ezt most megcáfoltam .
-Aha értem már azt hittem hogy valami nagy baj van .Mondjuk Nate megcsalt vagy ijesmi.-mondta Harry De erre egy pár könycsep hullott a szememből.-Valami roszat mondtam ?-kérdezte Harry 
-Nem csak tudid pont ezt álmodtam egyiknap ..És ...
-Nyugi nem akartam felidézni benned a roszat .-Na erre elmosolyodtam hogy tud valaki ilyen hülyeséget kitalálni Felidézni 
-Na jóó jól nézek ki ? nem mosódott el a sminkem ?-kérdeztem a fiúkat.
-Hát mintha nagyon tudnánk hogy mi van .De kérdezd inkább Zaynt.-mondta Niall.
-Zayn jól nézek ki nem kenődött el asminkem .
-

Szerintem nem és télleg jól nézel ki .Na de menj .Mindjárt fellépünk .-mondta nekem .

-Jó rendben akkor megkeresem Penét és Natet is .

-Nina várj itt van két VIP jegy hogy be tudjatok jönni Penével hozzánk

.
-Köszi Zayn .Akkor majd még találkozunk ..Sziasztook srácok És sok sikert.
Mikor kimentem volna neki mentem a holt részeg igazgatónőnek .Aki épp beakart jönni a szobába.(osztály de most mindegy )Engem félre lökött és bement a fiúkhoz. 
-Na fiúk ki akar egy csókot ?-kérdezte A fiúk csak néztek hogy mi van ..próbáltam eltátogni hog nincs magánál .amit nagy nehezen Louis megértett.
-sajnálom néni de nekünk mennünk kell Pár percen belül fellépünk .
-És nekem kéne felkonferálnom .a francba .Én most oda biztos nem megyek ki .Ninaaaa .-ordította el magát.
-Igen igazgatónő-mondtam illedelmesen .
-Konferáld fel a fiúkat.
-Én ,-lepődtem meg .
-Igen te .
-Hát okéé akkor fiúk gyertek .
a fiúkkal a hátam mögött mentünk ki a teeremből  a szipadra áltam és beleszóltam..És belekezdtem a bevetel köszöntök 
-szeretettel köszöntök mindenkit.a végzős bálon .fogadják sok szeretettel a One directiont. -Mikor kimondtam a nevüket megjelentek a fiúk mögöttem és a tömeg pedig elkezdett sikítani. Én leszaladtam a szinpadról Natehoz És Penéhez.
-Sziasztook mi történt veletek amíg én nem voltam itt?-kérdeztem tőlük .
-Semmi különös.De gyere velem .-hívott el valahova Nate.
-Menjél már nem lesz semmi baj .
-Biztos?-kérdeztem vissza
-Igen biztos -mondta Nate  idegesen . 
-oké menjünk.
Elindultunk .Nate kinyitotta nekem  a kocsija ajtaját.
  .MAjd ő is beszált mellém és elindította a kocsit .
Majd megált egy erdősd résznél ahol senki nem látott minket 

És mi se minket 
/Pene szemszög /
Nate eltervezte hogy elviszi Ninát valahova .De Ninát nem találta sehol.Egészen addig amíg a szinpadon meg nem jelent és be nem jelentette a fiúkat.ezután Nina egyenesen felénk jött.Nate pedig Megfogta a karjánál fogva és elvezette valahova.Nem tudtam hova mert Nate nem mondta de látszott rajta hogy van már benne pia.
Én ezekután a fiúkat figyeltem a szinpadon akik össze vissza ugráltak a szinpadon .És éppen a What makes you Beautiful ment  .Én nagyon szeretem a fiúkat Nina már kevésbé.ÉS még mindig nem tom ki az a Zayn Lehet hogy Zayn Malik a titkozatos idegen akivel már hónapok óta beszélek telefonon ?Nem az nem lehet Nincs akkora szerecsém . amikor a fiúk befejezték a számot.Zayn rám mosolygott.Uristeen Most ez komoly?Ekkor Harry beleszólt a Mikorofonba.
-Két lányt várunk az öltözönkbe Nina Wanperton És Penelope Vivet  -Uristen engem ésNinát várnak az öltözőjükbe.De Nina hol van ? És most miért néz mindenki engem Mivel Ninát nem találtam sehol így egyedül indultam el a fiúkhoz.
Fönt bekopogtam az ajtón .
Amikor az ajtó kinyílt egy szőke hajú fiú kukucskált ki 

-ó szia te biztos Penelope vagy De hol van Nina?

-Nem tudom Nate val ment el valahova -Montam ki 

-Ki az a Nate?-húzta fel a szemöldökét Louis Nem tudom de mióta meglátta Ninát teljesen máshogy viselkedik .

-Louis Miért érdekel téged ennyire hogy ki aza Nate ?
-Hát őő nem tudom csak úgy,-mundta kissé zavartan .
-Amúgy a barája.
-na Louis ezt buktad -nevetett Liam 
-Louis most felejtsd el .Neked ott van Eleonor.
-Úgy beszélsz Harry mintha te döntenéd el hogy kivel járjak .
-Akkor szakíts Eleonorral 
-nem kértem hogy legyél a szerelmi tanácsadóm 
-Már megint veszekednek.Amióta Louis Eleonorral van folyton veszekednek-súgta oda Zayn nekem 

.Majd megált egy erdős részen ahol senki nem látott minket.

ÉS mi sem láttunk semmit.


ekkor Nate elkezdett taperolni és magára akart húzni .Amit én nem igazán hagytam neki.magam .De erre ő mégjobban szorított magához.. Már ott voltunk hogy akarta levenni rólam a ruhát .De ekkor jól tökön rúgtam és kipattantam az autóból.
  És futottam amennyire csak tudtam .Ő ahogy láttam még mindig bent volt a kocsiban .Kiszált. És Futott felém ahogy csak tudott .Már majdnem elért amikor egy kocsi megált elöttem és.Majdnem elütött. A nő aki benne volt.Rövid göndör haja volt. .Gyorsan kipattant az autójából És oda sietett hozzám .NAte még mindig ott volt.És próbált nem nagy feltűnést kelteni De ez nem jött össze .

A Nő észre is vette hogy nincs minden rendben .Ezért .Megkérdezte Tőlem :
-Jól van nem esett baja.?

-Semmi bajom jól vagyok csak az  a fiú megakart erőszakolni.
-Uram atyám hogy lehet ilyen kegyetlen egy végtelen teremtéssel ?-kérdezte a nő Natetől
-Már megbocsásson hölgyem de ő a barátnőm úgyhogy ne szólon bele értette?
-Már nem vagyok a barátnőd .Számomra egy senki vagy
-Szóval így állunk te kis ribanc.
-Fiatal ember nyugodjon meg Te pedig-és ezzel rám mutatott.-Szálj be a kocsimba.Haza viszlek
Én Szó nélkül a kocsiba ültem Nate pedig elhúzott . 
-Mi volt ez az egész ?-kérdezte a nő mikor már ő is a kocsibn ült.-Mi a címed?
-Jaaj kérem ne vigyen haza.
-Mért?
-Mert nem szeretnék visza menni .Új életet akarok kezdeni .
-Hát ha ennyire akarsz új életet kezdeni .Akkor most haza viszlek Bepakolsz és eljösz velem a Városba.És a vállalatomnál fogsz dolgozni .
-Ez komoly?
-Még nem ismersz de én nem szoktam hazudni .Úgyhogy indulás.
Ezzel a nagyvárosfelé vettük az irányt...


3 megjegyzés: