Nagyon szépen köszönöm a fejlécet . -nak

2012. augusztus 26., vasárnap

Az új munka hely

Ez Egy kicsit rövidebb lett de szerintem jóó .ÉS komikat is írjatok .Mert így nem tudom hogy kiknek tetszik .2-3 komment után jön a kövi rész  
/Harry szemszög/
Nem hiszem el hogy lehet valaki ennyire izé.mindig olyan csajba szeret bele aki Vagy nekem tetszik vagy pedig borzalmas.Meg most is itt van neki Eleonor akit szinte mindenki gyűlöl .ÉS erre pont az a lány miatt akarja elhagyni aki nekem is tetszik .
-Nina beszélhetek veled?-kérdeztem Ninát amikor kiléptem az ajtón
-Persze mondjad.
-négyszemközt. 
-akkor gyere-és megfota a kezem és a neki tetszőleges szobába behúzott.
-Most hol fogsz dolgozni ?
-Ő egy ujságnál fogok dolgozni .
-Melyiknél ?
-Valami LEDLAND-ott dolgozik a nagynéném is .így fogok tudni utána nyomozni  Meg Niallt is megkérem hogy segítsen .
-Niall beszélhetnénk ? 
-Persze haver mondjad .
-GYere ki velem a teraszra.
-Okéé de tudod megilyesztesz egy kicsit . Miről van szó ?
-Hát hogy segítened kéne egy kicsit .Nina után akarok nyomozni .
-De miért ? azt hittem hogy kedveled .
-Kedvelem is . De nem tetszik hogy Louisnak is .tetszik ezért .akarok nyomozni utána .Hogy valami olyat tudjak meg amit nem tudnak .És így Louis ne szeresse
-És szerinted Nem fognak rájönnio hoyg közben szervezkedsz ?
-Nem mert. NA most filyelj mit tudtam meg .
-Na mit?-kérdezte
-Hát hogy Nina annál az ujságnál fog dolgozni ahol a nagynéném a főnök .És így könnyen bejutok .Álruhában persze és így fogom tudni követni  .
-Hát Harry te nem vagy százas .
-De segítesz nekem ?
-Persze ha tudok .
/Nina szemszög /
Miután beszéltem Harryvel .Haza mentem Pihenni egy kicsit ugyan is nem sokára mehetek az új munkahelyre.
*pár órával később*
Uristen elaludtam .Szerencsére nem sokat aludtam .de így is késésben vagyok  .Felkaptam magamra egy másik ruhát .megmostam az arcomat.És már mentem is .Mikor kiléptem az ajtón Épp jött egy Taxi
Így gyorsan leintettem .Bediktáltam neki a cmet És Már mentem is . Mikor oda értem . a nagy iroda házhoz .Kifizettem a taxit.Majd kiszáltam .Elöször végig néztem a Hatalmas épületen . Majd elindultam befelé.Megáltam a liftnél és vártam hogy lejöjjön .Szerencsére hamar megérkezett .  a liftben .Ált egy fiú .Fekete hossz ú haja volt .
-Szia Hova vigyelek ?-kérdezte Én meg nem tudtam hogy mit mondjak .-Látom még újj vagy itt Én Avan vagyok A liftes fiú.
-Liftes fiú ?-kérdeztem vissza majd bólintott -ez vicces .
-Vicces mi ? Hát nekem sajonos nem jutott más és hát dolgoznom azt kell .
-Értem . 
-Egyépként honnan ismered Fernandát?-kérdezte Én pedig értettlenül néztem rá.-A főnököt.
-ja hát ő hozott fel a városba.És felajánlotta ha nem találok munkát akkor nyugodtan jöjjek hozzá.
-Értem akkor isten hozott a LEDLAND-nál .-egy kis idő eltelt majd megzólalt.-Megérkeztünk .
-Köszönöm .-mondtam és elindultam Fernanda irodája felé .
Bekopogtam és miután Hallottam egy " gyerét " bementem .Bent az irodában bent volt Fernanda és egy szőke hajú fiú .
-Jónapot. -köszöntem .
-Szia Nina gyere beljebb . Ő itt
Tom Alwarez . a öcsém .ÉS társ főnök vagy mi 
-Értem jónapot.
-Áá ugyan nyugottan köszönj sziát. -Rendben akkor szia 
-Nina mihez értesz ?
-Hát tudok fotózni meg szeretek is .
-Na az jóó akkor fotós leszel .Olyan sztárokat kell lefotóznod akiket .Mi kijelölünk neked .
-Értem .És ki lesz az első .
-Eric saade .
-Okéé és milyen jellegű képeket kell csinálni .
-Hát menj el hozzá És kapd le .Mond meg neki hogy csináljon szexi pózokat .
-Oké az nem lesz nehéz.
-Hát ajánlom hogy jó képek legyenek .Mert egy fotós életében az első munka a legértékesebb .
Mikor kimentem az irodából .Épp akart bemenni az irodába egy vörös hajú csaj .És nekem jött. 
-Jaaj bocsi neharagudj De nagyon sietek és nem figyeltem . 
-Semmi baj .
-Te figyelj Nem te vagy az a csaj aki szoba társat keres ?-kérdezte kedvesen 
-De igen én vagyok .
-Szeretnék hozzád költözni .Tudod kidobtak az előző lakásomból mert nem tudtam fizetni .
-Persze jöhetsz .De neked is kell fizetned a lakásért.
-Tudom azt olvastam .Amúgy hova mész ?
-Épp az első munkámat fogom csinálni .Szóval fotózni .
-ÉS kit? A One Directiont. Vagy Justin Biebert ?
-nem egyiket sem .Eric Saadet .
-U azt nem tom Ki de Mehetek veled ?
-Aha persze addig is ismerkedünk .
-Okéé akkor ezt gyorsan beviszem a főnöknek és mehetünk .
Így is tett gyorsan bement az irodába letette az iratokat az irodába És már jött Is ki 
-NA akkor mehetünk .
elmentünk a szálodába és felmentünk Erichez .Húú ha a főnököm tudná hogy milyen jól ismerem .És bekopogtunk .
-Oo szia Nina És őő Barátnője .
-Szia eric Jöttünk fotózni 
-Fotózni ?-kérdezett vissza 
-Igen tudod az újj munkám hogy híres embereket fotózzak .ÉS Most téged kell fotózzalak .
-Neked mindent Nina .őő Gyertek be.
-Húú te őt honnan ismered ?-Kérdezte Ariana 
-Hát ebben a szálodában dolgoztam mielött Fotósnak áltam volna. És miatta rúgtak ki .
-Mért mit csinált. 
-Elhülyültük a munkaidőt. 
-Az gáz .De legalább jó pasival voltál .
-Jaja .
Hamar végeztünk a fotózással .Utána még beszélgettünk egy kicsit majd .Elindultunk Kifelé.
-Mikor kiértünk megszólalt a telefonom .
-Bocsi Ariana  ezt fell kell vennem .
-Ki aza pasid ?-kérdezte .Nem vette észre hogy már fel vettem és az illető aki mellesleg Louis volt .Is hallotta. 
-Szia Loui Miújság.
-Hát semmi kül Meg van az új lakótársam .
-De ugye megmutatod nekem .Hogy ki az .
-Persz otthon vagytok ?-aha itt vagyunk a szálodába. 
Okéé akkor mindjárt felmegyünk jó?
-Rendben .. Mi van ? itt vagy a száloda elött és képes voltál felhívni .Hát te nem vagy százas . 
-Nem akarok ünneprontó lenni de te hívtál fel 
-Upsz télleg 
-Na akkor megyüünk sziaa.
-Gyere Ariana Mennyünk vissza -mondtam ÉS elindultunk vissza a szálodába.
-Hova megyünk Ki volt az ? A Pasid ?
-Nem dehogy is nincs pasim .Amúgy meg biztos ismered őket . ÉS kíváncsiak rád mert őket kértem hogy segítsenek megírni És tudni akarják kivel fogok egyszobában lakni .
-Na ez rejtélyes .-Ekkor felértünk ismét a legfelső szintre és bekopogtunk .Most a másik ajtón .
-Niall nyitotta ki az ajtót .
-Te jó ég Ez Niall Horan .-mondta Ariana ÉS azt sem tudta hogy mi csináljon .
-ÓÓ sziasztok Lányok Louis mondta hogy jöttök .Liam épp Daniellel van Harry lement aboltba .Louis a szobájába répát eszik .és Zayn Penelopeval Skypol .Téged hogy hívnak -kédezte Niall arianat
-Én Ariana Tyler .szia .
-Ahogy látom te se rám számítottál .
-Hát őszinét?Nem .azt hitrtem valami ismerőse lakik itt . 
-Hát azok vagyunk az iserősei .És barátai .UygeNina .
-Igen ez így igaz 
-húúha Nina asszem ma mesélni fogsz .
-okéé megegyeztünk.
Ekkor kijött Loui is a szobából .
-Sziasztok csajok .Miujság -kárdezte egy kissé viccesen . 
- Semmi Louis .Mi ide vövünk hozzátok hoyg megmutassam az új szobatársamat .És kise tolod a hátsófeled a szobából .
-Bocsi ne haragudj .Csak Tv-ztem És nem hallottam hogy jöttök .
-JA persze én is ezt mondanám 
-Áá mindegy 
-Szeritnem . is Ő itt a szobatársam Ariana Tyler. 
-Szia . Örülök hogy Ninának ilyen szép szobatársa lesz . 
És megjött HArry 
-Sziasztok lányok És Niall .
Na mi van Louis És Harry vel Nem bneszélnek egymással de mért ?
-Mi van veletek mért nem beszéltek?
-ÉN nem beszélek vele .Mindig leakarja nyulni azokat a lányokat akik tetszenek nekem .-mondta HArry Louisra mutatva 
-Louis ? De neki ott van Eleonor Nem ?:
-Hát ezaz amíg nem volt az a lány akkor rá se tudtuk venni hogy szakítson vele .Most meg minnél előbb szakítani akar Eleonorral .
-ÉS ki az a csaj ?-kérdezte meg Ariana 

2 megjegyzés: