Nagyon szépen köszönöm a fejlécet . -nak

2012. augusztus 21., kedd

Az új élet kezdete

A nő akinek a kocsijába ültem nagyon kedves volt . Megértette hogy nem akarok haza menni .ezért először elvitt haza összepakoltam a ruháimat .És minden már cuccot És Mentem is a kocsijához hogy beletegyem a cuccom .A és a nő már hajtott is a kocsijával egyenesen a város felé .Hajtott És nem ált meg egészen egy nagy hatalmas ház elött
.Majd megszólalt.
-Na drágám itt vagyunk a városban .Sőt mi több én meg is érkeztem .Ha gondolod elviszlek egy panzióhoz..Ahol megszálhatsz .És keressél munkát magadnak .De ha nem találsz egy hónap mulva akkor nyugottan jöhetsz hozzám dolgozni .Tessék itt van a névjegyem .Majd keressél engem .
-Rendben és nagyon szépen köszönöm .És akkor ha kérdehetem tudna nekem ajánlani valami panziót.
-Igen persze gyere velem .elviszleg egy viszonylag jó helyre .
-Nagyon köszönöm .-azzal kihajtottunk a nagy irodaháztól és elvitt egy jó panzióba.
Ami szerinte is elfogadhtató A tulaj is nagyon rendes volt .Bár a lakbért rendesen követelni fogja.én viszon egyenlőre nem tudom hogy fogok pénzt keresni .De majd kitalálok valamit ..Elköszöntem a nőtöl .És milyen érdekes hogy még a nevét sem tudom .De várjunk csak Ide adta a névjegyét. De hova tettem ? Bementem a szobámba amit most vettem ki .Gyorsan kivettem a cuccaimat a táskából .És már mentem is Állást keresni .
Befutottam egy szálodába ahol szobaalányt kerestek
.Oda mentem a recepcióshoz 
-Jónapot kívánok az állásra jelentkeznék amit meghirdettek .
-A szobalány?
-Igen arra szeretnék jelentkezi .
-Rendben akkor fel van véve 
-Ez komoly?
-Igen a lehető legkomolyabb .
-Rendben tiéd lesz a legeslegfelső emelet . ott általában híres emberek szoktak megszálni . Az egyik szobában már vannak a másik szobába pedig egy 5 tagú eegygyüttes fog érkezni .Szóval .Aki már itt van most rendelt egy csomó . Kaját .Neki azt kéne felvinni .az egygyüttesnek pedig kikéne takarítani a szobáját.
-És megtudhatnám hogy hogy hívják az egygyüttes tagjait és azt a tagot aki itt van .
-Ja hogy ne persze hogy nem 
-De mért ?
-Csak nézz körbe tele van a száloda rajongókkal és ha megtudják hogy télleg itt fognak megszálni akkor aztán mozogni nem lehet majd ebben a szálodában közlekedni 
-JA értem akkor megyek és viszem a kaját az embernek .És kitakarítom a másik szobát 
-Rendben Ha vvégzett jöjjön ide hozzám .És ön fogja fogadni a vendégeket.
elindultam fel az emeletre a kajával .ahoz a fiúhoz aki ott lakik . Bekopogtam És miután hallottam egy -"Gyerét" bementem .
-szia Én csak hoztam a kajádat amit rendeltél .
-Oooh köszönöm nagyon kedves vagy .De mond csak újj vagy itt?
-Igen ez az első munkanapom .
-Ááhértem .nem maradsz itt velem enni .
-Bocsi de most nem lehet a másik szobába amelyik itt van jön egy öt tagú banda és ki kell nekik takarítanom ..
-És téged hogy hívnak ?-kérdezte 
-Nina vagyok Nina Wanperton -Köszöntem .
-Szép neved van .-mondta .Gondolom engem tudod hogy hívnak .De ha nem Bemutatkozom 
Eric Saade vagyok 
-Mutatkozott be 
-ez most komoly ? -kérdeztem mintha nem hinném el 
-Igen a lehető legkomolyabb 
-És nem tudod ki lesz az a 5 Tagú banda ?
-nem sajnos én nem tudok semmi ilyesmit .
-Kár mert én sem és én takarítom ki aszobájukat .
-Ha gondolod át megyek segíteni .
-Nem dehogy is te pihenjál .Végüli s te sztár vagy hogy mutatna m már hogy itt dolgozol 
-Ugyan akkora baj csak nem lehet belőle .
-Oo hát ja csak éppen kirúgnak .Úgyhogy inkább csinálom egyedül 
-Okéoké de később átnézek azért jó ?
-Okéé ha ragaszkodsz hozzá.
Miután kidumáltam magam Ericcel átmentem a másik szobába Ahol meglepetésemre még azon belül is volt 5 szoba..ez is nagyon szép lakosztály volt. Az 5 szoba így nézett ki
 









.És a fürdő .
nem tudom kik fognak itt lakni de rohadt gazdagok lehetnek .De én már nagyon kíváncsi vagyok rájuk .ekkor valaki kopogtatott .Vajon ki lehet .Azok akik itt fognak lakni azok csak este fognak jönni akkor meg ki ?Gyorsan a bejárati ajtóhoz siettem .És kinyitottam ..Az ajtóban Eric ált
-Hát te,-kérdeztem egy kissé meglepődve
-hát én csak át jöttem megnézni hogy haladsz .
-hát ahogy látod már végeztem .
-Akkor gyere át hozzám beszélgetni .-Ajánlgatta megint mosolyogva.ez a srác egyszerűen elképesztő soha sem adja fel .
-Oké akkor gyere le velem megmondani a főnöknek hogy kész vagyok .És aztán dumálhatunk .
-Rendben de akkor várj keresek egy szemüveget .
-A folyosón várlak .
-Sziszia 
/ Eközben Penelope szemszög /
Amióta a Bál volt senki nem látta Ninát .És még csak nem is hallott róla .Egy kicsit ijesztő .De még csak Nateval sem beszélt  Pedig szerintem titkol valamit Ninával kapcsolatban  .A One direction Vissza ment Londonba És mondták hogy egy szálodában fognak megszálni .Zaynel azóta is tartom a kapcsolatot .A Bálon nagyon jól megismertük egymást személyesen .És megigérték hogy Majd találkozunk Londonban is .És ha valamit hallanak Nináról akkor majd szólnak .így búcsuztunk el egymástól 
/ Nina szemszög / 
Eric nagyon jó fej  .Rengeteget hülyültem vele. De még mindig nem tudom kik lesznek   a másik vendégek.Már épp sötétülni kezdett Amikor mentem volna el a szálodából .Eric mondta hogy kikísér a  Kapuig.a kapuban mielött elmentem volna maga felé fordított.
-Figyelj nincs kedved holnap velem találkozni valamikor ?-kérdezte 
-De nagyon szívesen -válaszoltam mosolyogva.-De majd csak munka után.
-Ja jóó oké megértem .-mondta szomorkásan 
-Figyelj Te egyet csentintesz és máris az öledbe hullik a pénz de nekem meg kell érte dolgoznom hogy a lakbéremet ki tudjam fizetni
-igazad van akkor majd este valamikor .ha vége a múszakodak csak gyere fel a szobámhoz .
Majd k özeledni kezdtünk egymás felé .de akkor hirtelen egy fekete telepjáró bukkant fel .
-Te ezek kik ?-kérdezte tőlem eric 
-Hát gondolom a másik szoba vendégei .Szoba ? egy egész lakosztályuk van .Ha láttad volna
-Hát majd mindjárt megtudjuk hogy kik azok .
A kocsiban azonban nem 5 hanem 6-an ültek .És ahogy láttam az egyik Lány 
-Te figyelj eric .szerinted legális hogy egy lány és 5 fiú utazzon egy kocsiban ?
-Hát nem tudom .de hát nekik biztos lehet ilyet csinálni .
-Igazad lehet .Majd hangos csapódással vettük észre hogy már mind a hatan kiszáltak Mind fején kapuszni és Napszemüveg .
Majd gyors tempóval közeledtek felénk .
-Jónapot -köszöntek egyszerre Majd mielött bementek volna megáltak elötünk .Ekkor az egyik felém fordult .
-Nekem te valahonnan nagyonm ismerős vahgy-mondta akinek szőke haja volt ezt onnan tudtam hogy kilátszott a szőke haja a kapucnia alól .-Názd Harry 
Amikor Harry ide nézett akkor láttam az arcán a felismerést .
-NINA ?-kérdezte meglepődve.-hát te mit keresel itt a nagyvársoban ?-ekkor már mindenki engem nézett íés látszólag fel is ismertek .A csaj nem ismert .
-Igen én vagyok Nina És hát új életet kezdek mért ?-kérdeztem vissza 
ekkormár Louis oda jött Hozzám és megkérdezte
És Nina Kérsz répát ?-kérdezte Mindenki elkezdett Röhögni .Eric pedig azt sem tudta hoyg mi van .
-Nem Lou nem kérek 
-demért akarsz új életet kezdeni nem volt jó az otthoni életed ?-kérdezte Liam 
-Ez egy hosszú történet .A másik oik amiért ide jöttem az nate Nem akarom őt többet látni az életben .
-Szegénykém .Nagyon sajnálom .De ahogy látom már találtál is magadnak másik pasit-mondta szurkálódva a csaj -Amúgy Meg Eleonor calder a Banda menedzsere És Lou barátnője.-mutatkozott.És ti mióta vagytok együtt?
-Mi még nem vagyumk együtt -válaszoltuk egyszerre Ericel .
-Mért nem pedig összeillenétek -mondta egy rafinált mosoly kíséretében .
Ekkor márZayn is ide figyelt és megszólalt .
-Tudod te hoyg Penelope mióta keres téged?
-Nem !-mondtam 
-Hát amióta eljöttél .Most hívd fel és mond meg neki hogy megvagy 
-én ?
-nem  az öreganyám  szerinted ?-kérdezte mintha komolyan beszélne de Ericat elkapta a röhögő görcs 
-Jó majd otthon felhívom .
-De amúgy mit csinálsz itt?-kárdezte Niall 
-Itt dolgozom .A sztár lakosztályt takarítom .
Erre a csaj elkezdett röhögni .
-Valami baj van ,-kérdeztem meg a csajtól 
-Ő nem nincs .Hát csak Te is egy senkiházival szűrted össze a levet Mint zayn .
-Mi van ? Hogy  jösz te ahoz hogy lesenki házizd  a csajom ?-förmedt rá zayn .
-Mért érdekel az téged hogy kikkel jövünk össze ?-kérdezte eric Mindenki nevében ?
-Még egyszer ne mert le senkiházizni a csajom .érthető .-mondta Zayn idegesen 
-ÉS attól hogy valakinek nincs pénze és  szegény még nem azt jelenmti hogy senkiházi
-A csajt nem onann kell megitélni hogy mennyi pénze van hanem a tulajdonságai miatt .-mondta Zayn -Lousi te is megválogathatnád hogy kivel jösz össze 
-Ebbe igaza van -mondta ki Harry is a véleményét 
Húúha jól kiosztották itt ketten ezt  a csajt.
-engem haggyatok ki ebból az egészből -mondta Loui 
-Szép vagy drágám hoyg megvédesz engem 
-Na mi van magad maradtál ?-kérdezte Eric -szerintem senki nem védene meg egy nagyszájú libát .Mint te mert megtudják  magukat védeni -Húúha ez szép volt eric .
ekkor ki jött egy biztonsági .
-emberek kérlek titeket hogy menjetek fel a szobátokba .H a nem akartok holnap címlap sztori lenni Te pedig Nina menj haza nem szeretném ha holnap fárdatan jönnél dolgozni .
-Igen is főnök -mondtam majd elindultam haza felé Kis idő után hallottam hogy valaki fut utánam .
-várj már meg -hallottam meg Eric hangját. 
-mért futottál utánam ?
-hát mert haza akartalak kísérni  -mondta én pedig csak néztem .
-a csaj után amár nem hisztizett .
-Húú az a csaj baszuss Nem tudom Hogy Lou hogy bírja .-Amúgy honnan ismered te őket ?-kérdezte 
-Hát az egy elég hosszú történet.
-Nem baj van időm .
-Jó akkor elkezdem mesélni ... 



1 megjegyzés: