Nagyon szépen köszönöm a fejlécet . -nak

2012. augusztus 27., hétfő

Beszélgetés Niallal és a Csók

Szerintem ez nem lett annyira jóó meg rövid is .ÉS örülnék ha több komment jönne . 
-És ki az a lány ?-kérdezte Ariana .
-Milyen lány ?-kérdezte Harry 
-Hát aki miatt nem beszéltek .
-Az  most mind1 -mondták egyszerre
-Hát jól van ahoyg ggondoljátok .De ha szeretnétek akkor elmondhatjátok nekem .
-Hát majd gondolkozunk rajta 
-Amúgy szerintem más tetszik  neki -mondta Niall a kaja mellöl
-Ezt miből gondolod ?
-Hát mert ahogy én látom nem igazán érdekli őt hogy mi van veletek .
-Tudjátok hogy én szeretlek titeket .-mondtam
/ Niall szemszög /
-Tudjátok hogy én szeretlek titeket.-mondta Nina 
Hát most pont neki kellett megszólalni ?Jó ő nem tudja de attól még csöndbe maradhatott volna.De ahogy látom ez a két fiú nem mostanában fognak kibékülni.
-Nina beszélhetek veled?
-Persze -mondta .És kimentünk a teraszra.-mondjad miről akarsz beszélni.
-Ugyan te nem tudod de a két fiú miattad veszekszik .
-Miattam ? -De Miért ?
-Mert bejössz nekik . Neked bejön legalább az egyik ?-kérdeztem 
-Talán Lou de nem tudom . Harryvel sincs semmi bajom .
-Azt remélem tudod hogy választanod kell .
-Igen de nagyon nehéz
-ÉS Mi a helyzet Ericcel ?-kérdeztem meg ugyan is a fiúk eggyik problémája Eric.
-Csak Haverok vagyunk legalább is énn annak gondolom őt .Az hogy ő többet érez az az ő dolga .
-Figyelj Nina Én nagyon szeretlek téged Mint barátot De nem akarom hogy a fiúk miattad veszekedjenek .Előbb utóbb választanod kell és akkor a fiúk többet nem is beszélnek egy mással 
-Jaaj Niall Ne fesd már az ördögöt a falra .Louinak ott van Eleonor .Így őt nem is választhatnám .Harry meg nem  tudom .
-Figyelj szerintem bizd a szívedre-mondtam majd elindultunk kifelé.-Te figyelj Mióta ismered Arianát?-kérdeztem meg 
-Hát úgy pár órája mért?
-És szerinted rendes lány?
-szerintem igen .
-És van nála esélyem szerinted?
-Megkérdezzem tőle?-kérdeztee vissza
-Ne vagyis ahogy gondolod .
-Neked bejön ugye?
-Igen nagyon helyes és aranyosnak tűnik .
-Akkor majd beszélek vele.
/Ariana szemszög /
Nina bement Niallal egy szobába.Megmondom öszintén kicsit féltékeny lettem Ninára amiért vele ment el Niall És nem velem. De szerintem neki nem is tetszik Niall .Inkább Loui szerintem de nem vagyok biztos .
-Szóval fiúk ki az a lány
-Jaaj ne máár megint meddig fogsz minket zaklatni ezzel ?-kérdezte Harry 
-Amíg el nem mondjtátok .Na ?
-Az a helyzet Hogy Nina .-mikor kimondta Kikerekedtek a szemeim .Nina Mind kettőnek .de én úgy tudotaam Hogy ijen ötösöm legyen a lottón .Az biztos hogy Ninának Vagy eric vagy Lou tetszik .HArry semmi esetre sem .
-És neked Tetszik valaki ?esetleg a bandából ?
-Igen .
-És Ki ?-kérdezték egyszerre.
-Hát.. Niall.-mondtam ki végül a Nevet.
-ekkor egy hangott hallottam magam mögül .
-Mi van velem ?-kérdezte ez előbb említett 
-Semmi -mondták a fiúk én meg teljesen bepirultam .
-Ninaaa -kibált be a szobájából Zayn 
-Mivan ?-kiabált vissza .
-Gyere bee Pene beszélni akar veled .
-Minek ?-kérdezte vissza 
Nina bement a szobába És Én meg kint maradtam a három fiúval. 
-Remélem elfelejted mert ő az én csajom lesz -jelentette ki Harry Louisnak szegezve mondatát.
-Nem mert az enyém .-szólt vissza . 
-Jaaj fiúk fejezzétek már be .Ha jól tudom Lou neked barátnőd van nem ?
-De igen .
-Hát akkor Minek neked Nina 
-Mert nekem ő kell Eleonort már nem szeretem .
-Engem nem érdekel .akkor is az enyém lesz .-jelentette ki Harry megint 
-Fiúk fejezzétek már be .
-Én ezzel nem szívok egy levegőt az biztos 
-Hát énsem veled .
-És mind két fiú bement a szobájába És bevágta maga után az ajtót. Én pedig kint maradtam Niallal .
-Gyere addig mi beszélgessünk .-Ajánlotta fel 
-Okéé -én pedig helyeseltme .-Honnan ismered ?Ninát 
 -Hát ahol régen lakott ugye ott lakott Liam is és ott koncerteztünk a Végzős báljánÉs te honnan ismered?-kérdezte 
-Én ma találkoztam vele az új munkahelyén .pontosabban neki mentmem véletelnül .-Erre elkezdett nevetni .Ettől én is elkezdtem nevetni .
-Cuki amikor nevetsz -mondta én pedig totál elpirosodtam -bocsi nem akartalak zavarba hozni .
-Ekkor kilépett Nina .De ahogy kilépett Louis kijött és magával vitte . 
/Nina szemszög/
Sokat beszélgettem Penével .Már télleg nagyon rég beszéltem vele .És jó volt ujra beszélni vele.Mikor végeztem Kimentem a nappaliba .De ahogy kimentem Louis behúzott az ő szobájába.
-Igen mit szeretnél ?-kérdeztem meg tőle.
-Csak ezt .-Majd neki nyomott az ajtónak .És teljesen hozzám simult És ajkait az enyémekre nyomta. .A hasamban pedig megmozdult valami .Lágyan de mégis szenvedéjesebben csókolt .aztán levegőhiány miatt el váltunk .Majd még egy csókott nyomott a számra és megszólalt.
-Nina Én szeretlek .-mondta .egy kissé ledermedtem Ezt most komolyan gondolja vagy csak kamuzik .
-Louis én is szeretlek .De ...-nem tudtam befejezni mert ajkait újra az enyémekre nyomta ..Csókunkat kopopgás zavarta meg .Lihegve váltunk el egymástól .És Louis kiszólt 
-Ki az ?-kérdezte loui -a levegőt kapkodva 
-Ariana Nina mennünk kéne.
-Honnan tudja hogy itt vagyok -sutogtam Louinak .
-Hát kint beszélgetett Niallal .
-Mindjárt megy .egy perc .-Mondta és száját újra enyémre nyomta .És egy hosszú csókkal el is köszönt.-
-Szia Lou -nyomtam egy csókot a szájára. 
Amikor mentem ki figyeltem arra hogy  hogy Harry ne vegyen észre mert akkor kitudja hogy mi lesz itt. Gyorsan kimentünk És a Panzió felé vettük az irányt .Természetesen Taxival..Mikor megáltunk felmentünk  a szobába.Ledobáltuk a cuccokat .És már mentünk is fürdeni .Ariana ment először .Ő gyorsan kész lett . Aztán mikor én is végeztem megkérdezet 
-Te mit csináltál Bent Louval a szobájában .
-Hát ...-mondtam és egy kicsit bepirosodtam .-Megcsókolt És azt mondta hogy szeret .
-Wááo Nem semmi .
-Az ÉS veled és Niallal .-kérdezetm 
-Hát mi csak beszélgettünk .De nagyon sok mindent megtudtam róla .-És neked bejön Niall ?
-Igennagyon .De szerintem neki nem jövök be.
-Szerintem ebben tévedsz .
-Gondolod ?
-Igen ő mondta neked .
-Amúgy Mivan veled és Ericcel .
-Jaaj vele csak barátok vagyunk semmi több .de ezt már annyiszor elmondtam .
-És Lou ?vele mi a helyzet .?
-Hát nagyon tetszik .meg minden de barátnője van .
-Őszintén megvalva .Én téged Louval vagy Ericcel tudlak elképzelni .Harry szóba sem jöhet . 
-ez kedves tőled .
-Mi én csak megmondtam a véleményemet. Amúgy érzel valamit Harry irán t?
-Hát az a helyzet hogy ...


2 megjegyzés: