Nagyon szépen köszönöm a fejlécet . -nak

2012. november 5., hétfő

Hol vannak Harryék ?

Itt a kövi rész . remélem tetszeni fog. a Kövi részhez kérek 4 kommentet 
Már majdnem a házunknál voltunk amikor egy ismerős embert láttam az út végén . Nem tudtam hogy ki  az de  nem tudtam hogy mégis ki lehetett . Egyre közeledtünk és akkor beigazolódott a gyanum . És megfogtam Louis kezét.  Így ő észre vette hogy baj van 
 Hogy ki volt aki jött  velem szembe ?
-Egyrégi ismerősöm aki nem más mint Nate ?    Ő az egyetlen akivel nem számoltam hogy mi lesz ha . Idejövök . 
-Szia Ninaaaaa nem is köszönsz ? -kérdezte vigyorogva úú hogy ennek mindjárt akkorát beverek . Gondoltam magamban . 
-Bocsi de én gyökerekkel nem tárgyalok -adtam meg a határozott  választ
-Én vagyok gyökér ? .Nem én sétálok már most egy pasival kézenfogva. -utalt arra hogy Louisnak még mindig a kezét fogom . Ekkor gyorsan elengedtem . Hogy őszinte legyek el is felejtettem hogy  megfogtam a  kezét 
-na jó mi bajod van neked Ninával ?-kérdezte Louis 
-Nekem , Ő utál engem minden oknál fogva. 
-Minden oknál fogva. ? -kérdeztem 
- Mért mondj egy okot amiért utálsz . 
-Hát mondjuk  Te akartál megerőszakolni . A végzős bálon -mikor ezt kimondtam . E könnyeim elindultak lefelé az arcomon . És elrohantam  Nem törődve a két fiúval és Victoriával 
Futottam ahogy csak bírtam . Egy közeli parknál megáltam . ÉS leültem egy padra. .ÉS sírtam . Hogy lehet valaki ilyen önző köcsög bunkó ? -kérdeztem magamtól . 

Kis idő elteltével . karokat éreztem s derekam körül . ami szorosan  magához húzott 

/Louis szemszög/

Nyugisan sétáltunk az utcán .  Nagyon jól elvoltunk .  Már majdnem a célnál voltunk . Amikor egy ember jelent meg a túloldalt.  Ekkor Nina megszorította a kezemet. És egy kicsit feszült lett a hangulat. Nem tudom miért ilyedt meg egy embertől . De majd biztos kiderül . 

Mikor  egymás melett mentünk volna el . A srác megszólalt
-Nina már nem is köszönsz nekem ?-kérdezte egy kissebb felháborodással kísérve. 
Miután Nina válaszolt neki egy nem túl kedveset. Röktön gondoltam hogy itt valami baj van .  Miután a srác szóvá tette hogy Nina miért fogta a kezemet. Elengedte. .

Miután Nina kinyögte  hogy mi baja van . Elrohant. 
-Most ez mire volt jó ?-kérdeztem meg a srácot
-Hát  Te azt soha nem fogod megtundni - mondta és már ment volna el . De én egy erős mozdulattal  Visszarántottam . ÉS behúztam neki eggyet. .Majd elindultam megkeresni Ninát. Harryék azt mondták hogy ők majd oda találnak.

 Így én egyedül elindultam . Egy Parknál járhattam .Amikor megláttam Ninát. Egy padon ülni és közben sírt. Oda sétáltam hozzá. És átöleltem szorosan .   

Kis idő mulva éreztem hogy  kezd megnyugodni . ÉS  az ő kezei is az én derekamra vándorolnak és Átölel . Valami nagyon jó érzés fogott el . Olyan érzés volt .  Mintha soha többet nem akarnám elengedni .  Najó már én is kezdek begolyózni asszem. . Ez a lány teljesen elvette az eszem 

 De inkább térjünk vissza a jelenre. Nina még mindig a karjaim közt volt. . És nem szándékozott elengedni legalábbis én úgy vettem észre . De lassan ideje volt elindulnunk ugyanis .Már kezdett sötétedni. .  

-Nina ideje lenne indulni mert már sötétedik -mondtam neki Mire rám emelte a  fejét. 
-De én még nem akarok . -mondta szomorúan . és melkasomba nyomta az arcát. Majd ujra megszólalt. -De te ha  akarsz akkor mehetsz  
 Ez kedves tőle de nem tudom hogy hol lakik . 
-De én nem tudom hogy hol laksz -mondtam neki mire elnevette magát .-Na gyere menjünk haza .  Vagyis hozzátok . .  
-Igazad van menjünk . Mert már éhes vagyok -komolyan mondom hogy  tiszta Niall . -NA gyere menjünk -nyujtotta felém a kezét. 
Én megfogtam neki és így indultunk haza . Hihetetlen már másodjára.  fogjuk meg egymás kezét.    Hirtelen felnevetett 
-Min nevetsz ,-kérdeztem kedvesen 
-Csak azonhogy már megint a kezemet fogod-mondta és még mindig mosolygott. 
-Ez érdekes mert én is épp erre gondoltam .-itt már mind a ketten nevetettünk -Na gyere  menjünk már  Harryék már biztossan várnak minket 
-Jaaj szegények jól ott maradtak . 
-Az biztos . De ha minden igaz akkor már nálatok vannak . 
-Jézusom . Anya mit fog gonolni  NA gyere siessünk 

Mentünk lassan sétáltunk . OLyan lassan hogy szinte alig mentünk .De nem érdekelt minket mert élveztük egymás társaságát. Nemtudom mennyi idő telhetett el így amikor nina megszólalt. 
-Léccii hagy csináljak rólad képet -nézett rám kiskutya szemekkel .-tudod hogy a mindenem a fotózás. 
-Igen tudom . Megengedem . Egy feltétellel . -hervadt le a mosoly az arcáról 
-Mondjad.-
-Én is csinálhatok róladd 
-Muszály?-kérdezte könyörögve. 
-Igen muszály . De akkor majd csinálunk közös képet is -kérdezte 
-Nanáá . De akkor siessünk mert nem sokára mennünk kéne haza . 

Gyorsan megcsináltuk a képeket. Télleg nagyon  szuper képeket csinált rólam . És hát én is próbálkoztam . Fogjuk rá . Nem lett annyira csúcs szuper mint amiket  ő csinál . De azért megtezsi . ÉS hát a közös kép lett a legjobb .

Lehetett olyan  nyolc óra amikor.  Beléptünk Ninájék házába. 
-Sziasztooook -jött le egy középkoraiban lévő. nő . Gondolom ő Nina anyukája. 
-szia anya -köszönt  Nina 
-Jó napot. -köszöntem én is .
-Jaaj fiacskám .  gyugodtan tegezzél . 
-Hát rendben . 
-GYertek csináltam  egy kis sütit.  Meg teát egyetek 
-Te tudtad hogy jövünk ?-kérdezte Nina 
-Nem csak  itt voltak a barátnőim és egy kis teadélutánt tartottunk . 
 Valami nagyon fura volt . Hol vannak Harryék Már rég itt kéne lenniük . 
-Nina hol vannak Harryék ?-kérdeztem halkan . 
-Nem tudom .  -mondta majd anyukája felé fordult. -Anya nem volt itt véletlenül . Egy göndör hajú fiú És gey hosszú barna hajú lány?
-Nem errefelé nem jöttek ilyen emberek . 
-De hát akkor hol a csudában vannak ?
 felhívom Liaméket  hátha ők tudnak valamit. 
-Szia Liam  Nincsenek ott Harryék ? kérdeztem idegesen . 
-Nem nincsenek  de mért nem ott vannak 
-Nem itt nincsenek . 
-Hát  akkor majd megkeressük . -mondtam 
-Ne segítsünk mi is ?-kérdezte és hallottam a hangján hogy már ő is aggódik . 
-Nem kell . MAjd mi megoldjuk . 
-Rendben de akkor majd hívj ha van valami . 
 Gondolkoztram . Hol a csudába mehettek Harryék . 
-Nina nincsenek ott. 
-Hát akkor hol a fenébe vannak ?-kérdezte  idegesen 
Ekkor megszólalt a teledon 

3 megjegyzés:

  1. Én tudtam.Én tudtam.Én tudtam :DD Eszméletlen jó lett ez a rész és Utálom mikor így hagyod abba!!!Nagyon hamar hozd a köviiit :)))

    VálaszTörlés
  2. nagyon jóóó kövit hamar

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik hyorsan hozd a kövit!!:D miért kell így abba hagyni?!?!?!

    VálaszTörlés