Nagyon szépen köszönöm a fejlécet . -nak

2012. november 18., vasárnap

Nina és Louis

 Olvassátok .  Itt az új rész remélem tetszeni fog . Komikat kérek .   

-Louiiiiis gyereeee máááár -kiabált le . Talán Nina .Biztos hogy Nina volt . De vajon mit csináltak ezek fönt ???  gondolkodtam el . 
-Mindjárt megyek . Nina .-kiáltott visza Louis. 
-Őő haver ti mit csináltok ott fent. -kérdeztem 
-Ő semmit-mondta 

/Nina szemszög/
 Felmentem  a szobába ahogy Louis tanácsolta. És Elaludtam . .Elég sokat aludhattam . Mivel amikor felkeltem . a csengőre már sötét volt. .Igen a csengőre. NEm tudtam ki az mivel úgy gondoltam hogy Harry ék már rég itt vannak .ezért lekiabálok Louisnak 
-Louiiiiis gyereeee máááár  -kiabáltam le az emeletre. úgy hogy azt sem tudtam hogy kik jöttek . 
-Mindjárt megyek Nina.-kiabált vissza . 

Kicsit vissza feküdtem az ágyba és gondolkodtam . hoyg felhívom a srácokat hogy mizujs velük . Na meg persze Peneolpét. 
 Na kivel kezdjem Penelopéval vagy a fiúkkal . ? -kondolkoztam . Aztán úgy döntöttem hogy mivel Penével rég beszéltem vele kezdem . De aztán rájöttem hogy nem kéne zavarni ugyanis Zaynnel van . Úgyhogy a fiúkkal . próbálkoztam . 
-Halló-szólt bele Ariana. 
-Szia Ariana Többiek ?-kérdeztem mire elordította magát
-FIúk Nina vonalbaaan -ekkor hallottam hoyg mind a 4 -en akik ott voltak kiabálták a telefonba hogy Hallóó én ezen csak nevettem. 
-Mi ujság van ?-kérdeztem 
-jaaj Nina annyira hiányzol -jött a hang Erictől kitől is jöhetett volna .. Nem tudja megérteni hogy  nem igazán lenne értelme a kapcsolatunknak . Mivel . Én Louist szeretem .. Bár még én sem vagyok biztos hogy teljesen pontosan mit is érzek Lou iránt. De egyre jobban úgy érzem hogy szeretem . 
-Ti is nekem 
-Jaaj Nina annyira hiányzol . HA tdnád hoyg hiányzik a kaja amit szoktál csinálni nekünk -mondta Niall . 
-Liam anyukája nem főz jól ?-kérdeztem 
-Nem mert elutaztak Las weegasba. És most nekünk kéne főzni -mondta Liam . 
-Majd holnap meglátogatunk  titeket. Ekkor hallottam hogy nyitódik és Louis lép be rajta. -na jó most le tezsem majd holnap megyünk . 
-RRendben szia szia - köszöntek sorban . És kinyomtam . Közben Louis oda ért az ágyamhoz. És lefeküdt mellém . 
-Jól vagy?-kérdezte kedvesen . 
-Persze nagyon jól .  Amúgy kik jöttek az előbb ?-kérdeztem 
-Harryék -mondta és lebiggyesztette a száját. 
-Akkor nem kellett volna kiabálnom ugye?-kérdeztem egy kicsit megrémülve. 
-Hát mondjuk . De így Nate lent vár a nappaliban -szomorkodott
-De én nem akarok vele beszélni. Küld el 
-Hát azt nem tehetem anyukád épp most dumál vele meg HArryékkel . -Akkor te ne menj el louis Szükségem van rád . -Mikor rájöttem hogy miket mondtam . Elpirultam . De ahogy Louist láttam őt is hirtelen érte ez a hirtelen jött érzelmi kitörésem . 
Kicsit meglepődtem ahogy erre Louis reagált. . Azt hittem hogy egyből kimegy. És bevágja az ajtót. De ennek ellenére nem tette. Sőt még közelebb jött hozzám . Már alig volt néhány centi volt közöttünk . Ekkor Louis megszólalt. 
-Nekem is rád. Nem birom tovább nélküled. -majd ajkait az enyémekre tapasztotta.  HOsszú percekig csókolóztunk .. MAjd levegőhiány miatt elváltunk . Utána Louis ledöntött az ágyra És tovább csókolóztunk . 
/Niate szemszög / 
 Elkisértem ezt a kids hülyeét mega  barátnőjét . Ninájékhoz. Nem tudom miért de nagyon nem birrom a pasit. Egyszerűen . Idegbajt kapok tőle. De muszály volt  elkísérnem mivel azt sem tudják hogy hova kell menniűk . HA nem tudnám hogy van barátnője. Talán még azt hinném hogy buzik . De mivel van így nem valúszínű .  És ahogy röhög. Akár egy hiéna . Na jó azt azért nem . 

Szerencsére  hamar Ninájékhoz. értünk . ÉS becsöngettünk .  Az a gyerek nyitotta ki azajtót aki Nina után futott. Egy szál alsó gatyába.  A hányinger fogott el . Ekkor meghallottam ahogy Nina az emeletről kiabál le. . Egy kicsit meglepődtem . Vajon mit csinálhattak ezek fent. Amig ide nem értünk . Á mindegy nem isakarom tudni . Mi szépen bementünk  a házba. és egyenesen a konyhába vettük az írányt..  Louis azt mondta hogy felmegy az emeletre. . Elég rég fent lehetett már amikor . én fel indultam Nina szobájába. HOgy minek azt  én sem tudom . De beszélnem kéne vele. és akkor megfog bocsátani nekem . bár a reggeli után nem hiszem . Ekkor benyitottam . És olyat láttam amit nem kellett volna. Nina és Louis csókolóztak : Teeljesen egymáshoz simulva. ÉSzre sem vettek engem . csak tovább csinálták . és most jött el a pillanat amikor. rájöttem hogy Nina már nem szeret engem . Hanem ezt a nyálképű gyereket .  Ahogy láttam Nina élvezte  Louis csókjait.  Kicsit szomorkásan elindultam lefelé. . .  Leértem . sé úgy csináltam mint aki nem látott semmit. ekkor jött Harry  a kérdéseivel 
- Na mit csinál Nina és Louis .?-kérdezte a szemöldökét húzogatva
-Ő . Louis ép most csinálja fel Ninát.-mondtam rezzenéstelen arcal . 
- Ez komoly?
-Nem dehogy is Még csak csókolóznak .-Ekkor Harry egy nagyot sóhajtott. NA jó ez a gyerek egyre relytéjesebb . de nem érdekel . Inkább most elhúzom a csíkot. 
-Én most megyek még van egy kis dolgom otthon . De majd jövök . 
-Rendben Nate legközelebb is nézz majd be  máskor is 
- Rendben köszönöm . 
Ezzel kiléptem az ajtón és elindultam . Haza . Haza felé még gondolkoztam egy kicst.  Aztán inkább elkezdtem Zenét hallgatni 
/Louis szemszög /
Miután Nina elmodnta hoyg mit is érez valójában velem kapcsolatbanm . Egy kicsit meglepődtem . De aztán . Hagytam hogy az érzelmeim vezéreljenek . ÉS meg csókoltam . Úgy belefeletkeztünk  az egészbe.  hogy  Én eldöntöttem az ágyon . És úgy folytattuk tovább. Egy kis idő mulva viszont Nina eltolt magától   
-Lousi nem gondolod hogy ez még egy kicsit korai -kérdezte egy féloldalas mosoly kíséretében . 
-De persze -vágtam egy fancsali msolyot.
-Lousi most megbánottalak igaz ? -kérdezte szomorúan 
-Nem dehogy is . Ínkább gyere menjünk le a többiekhez . 
-Jó elötte öltözz fel . -mondta nekem . 
-De te is -mosolyogtam neki ő pedig nem értette hoyg mi van . - Miközben csókolóztunk  Valahogy lekerült. de fogalmam sincs  hogy hogy -mondtam egy ravasz msoly kíséretében . 
-Jaj Louis hogy te milyen feledékeny vagy. 

/Nina szemszög / 
 Mikor Louis megcsókolt . Hát én aszt hittem ott ájulok el . Nem hittem volna . hoyg ez még egyszer megtörténik . De tévedtem  . Úgy bele feledkeztünk mindenbe hogy észr e sem vettem hogy a Pólom már a földön volt . Mikor Leállítottam Louis. HA nem állítom le ki tudja mi lett volna.  

Mentem volna ki az ajtón amikor Louis hirtelen. Visszarántott. És újból megcsókolt. a pillangóim megint szanaszéjjel repkedtek . És  alig bírtam állni a lábamon . De szerencsére tartott. 

Louis és az ajtó között voltzam . Louis teljesen nekinyomott az ajtónak úgy csókolt.   Mikor abba hagyta . Valaki kopogott.   Nagyon nem érdekelte Louist. Mert Elkezdte csókolgatni a nyakam . 
 Ekkor kinyitódott az ajtó és Harryt láttuk .meg . És ezt mondta 
-Engem miért nem hívtatok . Én is akarok huncutkodni -mondta dühösen de viccesen . Hazza . persze mi azonnal röhögőgörcsöt kaptunk .és nem bíruk abba hagyni . 

 Harrynek ez a beszólása mégeste amikor aludni készültünk akkor is benne volt a felyemben . És mindig ismétlődött a fejemben . MAjd így nyomott el az álom

5 megjegyzés:

  1. Úristen ez az egész iszonyat jó lett. Köviit akarok MOST. Harry beszólása Úristen röhögőgörcsöt kaptam :DDD és én most így írjak

    ~ Viviii voltam 3 i-vel

    VálaszTörlés
  2. nagyon jóó és én is kövit akarok

    VálaszTörlés
  3. VÁÓÓÓ FÚ EZ NAGYON JÓ LETT REMÉLEM GYORSAN HOZOD A KÖVIT MERT MINDEN NAP FELKELEK ÉS MEGNÉZEM HOGY RAKTÁL E MÀR FEL SIESS

    VálaszTörlés
  4. Szia :) sikerült végigolvasnom a történetet és nagyon tetszik ^^ kövi részt követelek, de gyorsan :P !!! *-*

    VálaszTörlés
  5. Menő vagy, hogy az építő és semleges kritikát kitörlöd? Vagy te csak a jó kommenteket várod? :R

    VálaszTörlés