Nagyon szépen köszönöm a fejlécet . -nak

2012. november 24., szombat

Liaméknél veszekedés

Kész az új rész Kommenteljetek hogymilyen lett. Szerintem nem lett ez most annyira jó de majd a következőt jobbra csinálom  És itt van az egyik barátnőm blogja. Szerintem nagyon jól ír . http://anabells-secret.blogspot.hu/Olvassátok neki . És iratkozzatok fel és  kommenteljetek neki 
Reggel sikerült elég korán felkelnem . ugyanis valamiért nem bírtam aludni. Lementem a konyhába.  Leültem egy asztalhoz. és ültem elkezdtem gondolkozni.  Hogy min gondolkodtam ?   A tegnap estén . Hogy mi lett volna ha Harry nem jön be pont akkor akkor talán lefeküdtem volna Louisal? Nem nem hiszem mivel leállítottam volna.  Vagy mégis. E gondolatok között aludtam el a konyha asztalon .  Arra keltem fel hogy valaki kelteget. ugyanis puszikat éreztem az arcomon .  Nem tudtam ki az .  Először nem igazán érdekelt  hogy ki az . De aztán eszembe jutott a tegnap este. És kipattantak a szemeim 

-Nina jól vagy ?-találtam szembe ,magam az aggódó Louis fejével . 
-Nem semmi baj . Csak nem bírtam aludni és hát kijöttem ide . És hát úgy látszik hogy itt nyomott el az álom -mosolyogtam 
-Azt láttom . De miért nem keltettél fel engem szivesen felkelthettél volna
-Nem dehogy is ez még csak eszembe sem jutott inkább hagytalak aludni.  
 Nem sokkal később Harryék is lejöttek  a konyhába és leültek velem szemben . 
-Mit fogunk csinálni ma ?-kérdezte Vic-hát ami azt illeti mindjárt esni fog úgy hogy nem sok értelmét látom 
-tegnap  beszéltem  Liamékkel és  mondták hogy menjünk át hozzájuk .Na mit szóltok ? Át megyünk ?
-Persze addig sem unatkozunk . -nevetett  Harry 
Így elkezdtünk készülődni . Mivel én még pizsamában voltam gyorsan felöltöztem. .ÉS mentünk is Liamékhoz. Mivel nemigazán tudtam hogy pontosan hol laknak Liamék ezért  felhívtam 
-Szia Liam  Mond már meg a pontos címeteket Mert úton vagyunk hozzátok . 
Liam elmondta a címet. És mi pedig máris az a ház felé vettük az irányt. 
Odaértünk becsöngettünk. 
Egy idősebb nő jött. Ki  és engedett be minket. Ezekszerint Liamék nem érnek rá .
-Sziasztok . Ti vagytok Liam barátai igaz ? Én Karen vagyok .  GYertek beljebb Liamék épp reggeliznek Ti nem vagytok éhesek ?-kérdezte kedvesen a nő 
-Nem köszönjük mi otthon ettünk 

Eközben beljebb menünk és levettük a kapátot és a cipőket. És mentünk be az ebédlőbe. 
Hát azt látni kellett volna. Liam mint családfő a többiek pedig  mellette ültek . Hát engem elkapott a röhögőgörcs.De ahogy látom a többieket is .  Mikor észrevették hogy megérkeztünk mindenki felénk fordult és Louist és engem néztek .Bár lehet hogy nem de én azt éreztem .  Majd Niall így szólt 
-Louis Nina -fordult felénk és felhúzta a szemöldökét. Majd fojtatta-Miért fogjátok egymás kezét?-kérdezte  Én meg  gyorsan elengedtem Louis kezét. Érdekes hogy észre sem vettem hogy Lou megfogja a kezem . És a gyanúm is begazolódott. ugyanis télleg mindenki minket nézett
-Talán volt valami Ninájéknál amiről mi nem tudunk ?-kérdezte Ariana és ő is felhúzta a szemöldökét akárcsak Liam . Eric pedig szótlanul Evett 
-Még is mi lett volna?-kérdezte Louis nagy szemeket meresztve.
-Hát nektek kell tudni . 
-Hajjaj ha ti azt tudnátok -szólalt meg az eddig csöndben álló Harry is mi pedig szúrósan ránéztünk
-De télleeg semmi nem történt. És jobb ha Harry a Perverz gondolataidat tartsd meg magadnak -röhögött Lou
-Na mit csináljunk ma ?-kérdezte Liam 
-Hát nem tudom . Talán hívjuk át Zaynéket is És ismerkedjünk meg Penével - adta az ötletet Niall erre Ariana meglökte -Jaj ne legyél már féltékeny
-Ez remek ötlet akkor megyek felhívom őket és akkor majd játszunk valamit .-mondta Louis -és kiment 
/Louis szemszög/
Kimentem felhívtam Zaynéket 
-Szia Zayn nem lenne kedvetek átjönni Liamékhoz?-tértem egyből a lényegre
-De persze  Megkérdezem Penét és fél óra mulva ott vagyunk sziaszia Lou 
Miután letettem a telefont visszamentem a többiekhez 

/Zayn szemszög / 

 Penelopéval nagyon elvoltunk . Tegnap este óta amióta ideértem .  Beszélgettünk . Nem fogytunk ki a témákból .  Mindig volt miről beszélni  . Este  észre sem vettük hogy már éjfél is elmúlt mikor elaludtunk .  
Reggel a telefonom csörgésére keltem . Louis hívott. mit akarhat ilyen korán , gondolkoztam el . Majd felvettem Megsemvárta hogy beleszóljak egyből mondta amit akart. . És csak mondtam hogy oké és és letettem .  Még viszadőltem az ágyba. És néztem Penét. 
-Szia Zayn -mondta mosolyogva de a szemei még mindig csukva voltak 
-Őő te mióta vagy ébren ?-kérdeztem  mert hát egy kicsit meglepődtem 
-Hát amióta telefonáltál -mondta még mindig ugyanúgy 
- Bocsi nem akartalak felkelteni . 
-Nem semmi baj . NA akkor mit beszéltél meg azzal akivel beszéltl Hova megyünk 
-Ja Louisal beszéltem . És megyünk Liamékhoz. Ott van mindenki . 
-Ninájék is ?-kérdezte meg 
-Igen ők is . 
-Juj de jó már nagyon régen beszéltem vele . Lesz miről bőven .  aszt hiszem 
-Hát akkor kezdjünk készülni mert nemsokára  mennünk kell . én ugyanis azt mondtam hogy fél óra mulva megyünk 
Elkezdtünk készülődni.. Hát kicsit sok ideig tartott a készülés mint gondoltuk .  
Ami azt illeti még rá egy órára is otthon voltunk és készülődtünk . A fiúk meg már biztosan várnak minket. 
-Pene gyere már így is késésben vagyunk 
-Jolvan jolvan megyek már. 
És kb még 10 perc után sikerült elindulni. Mivel a kocsi Liaméknél volt ezért gyalog kellett oda mennünk . Liamékhoz. . Az is kb volt fél óra. Így mire oda értünk  már 2-óra volt. 
Becsöngettünk majd Nina nyitott ajtót. 
-Sziasztoook  De rég láttalak titeket.-mondta boldogan . 
-Hát mi is téged.-válaszolt Penelope  És megölelték egymást. 
 Jaaj Nina gyere máár csak rád várunk -kiabált ki Louis a NAppaliból .
-Megyek máár-kiabált vissza . Majd bementük mi is. És  Szépen leültünk .-Fiúk lányok nézzétek kiket hoztam nektek ? 
És akkor mindenki felénk fordult.  Mivel Penelopét  még nem nagyon ismerik a fiúk ezért bemutattam őket. 
-Júúj sziasztoook -köszöntek a fiúk is vidáman . Majd elkezdtünk beszélgettni. 
-Meséljetek valamit. Pene  Miujság van veled rég beszéltünk ?-kérdezte Nina  De amikor válaszolt volt Pene  Niall beszélguldottegy üveggel. és Louis meg követte 
-Nagy körbe mindenki üvegezni fogunk -adta ki a parancsot Louis és Mindenki helyet foglalt.  . 
/ Nina szemszög /
Louis bejött egy üveggel . Már előre sejtem hogy ennek valahogy nagyon nem lesz jó vége. .
Először Niall pörgetett. Ami persze hogy Ericnél ált meg 
-Nos Eric Felelsz vagy  mersz ?-kérdezte a szöszi Eric pedig elkezdett gondolkodni 
-Merek. 
-Oké akkor Menj oda ahoz az emberhez akit a legjobban utálsz és keverj le neki egy hatalmas pofont. 
-Biztos vagy te ebben Niall-kérdezett vissza Eric 
-Igen teljesen . -NA ekkor Eric felált és elindult Louisfelé. És egy hatalmasat lekevert neki  Teljes erőból Mi meg csak néztünk 
-Húúh ez kemény volt haver .-mondta halkan Louis 
-Na akkor én pörgetek -mondta Eric 
Pörgetett is És nálam állt meg 
-Nina felelsz vagy mersz .
-Felelek -mondtam a pofon után már kezdtem félni tőlük 
-Mit csináltatok tegnap este Louisal .-kérdezte hát én az istennek sem gondoltam hogy ilyet fog kérdezni basszus. Én nem akarok rá válaszolni azzal őt is megbántanám .
-Semmit-
-Ezt már hallottuk Nina Az IGAZAT-nézett rám szikrázó szemekkel .
-Na jó csak csókolóztunk-mondtam elpirulva. De ránéztem Ericre aki még mérgesebb lett. 
-Ha nem nyitok be több is lett volna -mosolygott Harry -Ninán már nem volt póló.
Itt telt be a pohár és ahogy láttam Louisnál is elszakadt a cérna. 
-Már bocsi mindenki de ez csak a mi dolgunk hogy mit csinálunk ketten . Ha együtt vagyunk ha Nem az a mi  dolgunk -kelt ki magából Louis . És Te Ninát felejtsd el mert az nn barátnőm érted Az eENYÉM-mondta idegesen Louis Ericnek.  ÉS felment az egyik szobába
-Most miért borult ki ennyire-kérdezte Liam 
-Szerintem féltékeny 
-És kire?-kérdezte értetlenül Niall 
-Hát rám . Mert attól fél hogy elveszte szerintem 
-De hát hivatalosan még nem is jártok nem -kérdezte Eric és én pedig bólintottam . -Hát akkor még nekem is van esélyem nem ?kérdezte. 
Erre mindenki rá nézett
-Mi van ?-kérdezte mindenki egyszerre Én meg felmentem Louishoz az emeletre.

6 megjegyzés:

  1. Úristen ez nagyon jóó lett. Kérem a következőt MOST azonnal!!! De tényleg hozd hamar a következőt. Ja és kösziii, hogy kitettél :))

    ~ Viviii voltam 3 iii-vel :DD

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett :) egyet értek *Viviii*-vel :D Következőt MOST azonnal!! :D

    VálaszTörlés
  3. kövit akarok most !!!!!! am nagyon jó

    VálaszTörlés
  4. Gyorsan kövit!!!! !

    VálaszTörlés
  5. Hozd gyorsan a kövit!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Hozd gyorsan a kövit!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés