Nagyon szépen köszönöm a fejlécet . -nak

2012. november 14., szerda

Volverhampton 1

Meghoztam a következő rézt . Annak ellenére hogy nem lett meg a 4 komment. .ÉS szeretnélek megkérni titeket . Hogy kommenteljetek . Mert különben nem tudom hogy Mi rosz és mi nem . ÉS nem tudom hogy érdemes e  folytatni . Szóval nagyon örülnék a koommenteknek . Nem szabom most meg mennyi legyen de örülnéék ha sok lenne. -  Jó olvasást. pusziyy
/Louis szemszög/
-Hát akkor hol a fenébe vannak ?-kérdezte  idegesen 
Ekkor megszólalt a telefon . Ismeretlen számvolt.  Egy kicsit gondolkoztam hogy felvegyem-e . Már majdnem vége lett. a csörgésnek. Ránéztem Ninára majd felvettem 
-Igen ? Kivel beszélek ?-tértem egyből a lényegre
- Mrs Fullow  vagyok és  Bocsánat hogy így ismeretlenül felhívom magát. De van itt egy ismerőse nálam . -mondta vidáman . 
-Hogyhívják ?-kérdeztem 
-Hát valami Harry  meg van vele egy lány is . Az ő nevét nem tudom -mondta a nő  Közben egy nagyot sóhajtottam . Megkönnyebbülve
-Hála a jóistennek hogy ott van már azt hittük eltünt. 
-Nem dehogy is . Maga hol van hogy oda tudjam küldeni ?
-A Wolperton házban . 
-De jó mi pont a szomszédban lakunk .  Majd 10 perc mulva haza ér a  fiam akkor át kísérem őket. 

Mikor letette a telefont Mindenki értetlenül nézett rám . 
-Harry a Fullow házban van . azaz a aszomszédban . Mikor ezt kimondtam  Nina arca eltorzult. 
-Hogy hol ?-kérdezte rémülten 
- a Fullow házban . Ez m ért ekkora  baj ?-kérdeztem mit sem sejtve 
-  Tudod hogy kik laknak abban a házban ? -kérdezte mégrémültebben 
- Nate . 
-És az ki -kérdeztem értetlenül . Mert hirtelen nem jutott eszembe 
- ő az akivel az utcán találkoztunk . A volt pasim .
-Na ne  szórakozzál velem . EZ most komoly? 
-Igen és ami a legrosszabb megint ide jön találkozok vele és megint mindenféle rosszatt vág a fejemhez én pedig azt nem akarom . -Rendben akkor ha akarod akkor neked nem kell vele találkoznod. Te addig segíts valamit anyukádnak  .
-Ez télleg remek ötlet. De anyum biztos kifog majd küldeni hogy üdvözöljem elvégre ők nem tudják hogy miért szakítottunk . 
-Akkor menj fel a szobádba És Majd én azt mondom hogy alszol -mondtam neki .

/Harry szemszög /
Nina elszaladt. Aztán nem sokkal később Louis is . Mi pedig azt sem tudtuk hogy  merre menjünk . Aggodalmasan Vicre néztem akinek ugyanolyan tekintete volt mint nekem . 
-Most mi a fenét csináljunk ?-kérdeztem egy kicsit idegesen . 
-Nem tudom de nyugi Harry . Majd csak kitalálunk valamit. -nyugtatott. .
-Hát reméljük-mondtam majd mindketten leültünk az útszélére és gondolkoztunk . Aztán Vic felugrott és elém lépett . Én kérdőn néztem rá mire megszólalt
-Van egy ötletem . Kopogjunk be egy házba és kérdezzük meg hogy merre kell menni a Wolverton házba. 
-Hűű Vic te egy zseni vagy -csókoltam meg . Nem tudtam megállni Láttam hogy Vic elmposolyodik .És én is . 
-Na akkor induljunk -tértem vissza a jelenbe  

Mentünk egy utcát majd becsöngettünk egy házba . Viszonylag kedves nő volt . 
-Üdvözlöm önöket. A nevem Mrs Fullow . Miben segíthetek ?-kérdezte kedvesen .
-Én Harry styles vagyok . Ő pedig a barátnőm Victoria.És csak azt szeretnénk Megkérdezni hogy  Melyik házban laknak Wolpertonék ?-kérdeztem rögtön a lényegre térve. 
- Jöjjenek be.  Majd mindjárt elmondom .De a süti a sütőben van . 
Nagyon kedves nőnek látszott. És láccik rajta hogy csupa szív kedves. Nem az a z öntelt liba. Akik manapság az öregek (na ezt jól megfogalmaztam )
Kedvesen .Beinvitált minket a konyhába haol a finomság sült éppen . -ÉS drágáim kértek sütit 
-Persze ha nem baj-vágtam rá mivel elég éhes voltam . Már kezdtem magam úgy érezni hogy Niall vagyok . Télleg innen jut eszembe Niall is örülne biztosan .
-De hogy baj . Mindig szívesen adok belőle mindenkinek . 
-Szóval meséljéek el kit is kerestek éppen -ült le velünk szemben 
-A Wolperton házat keressük . Tudja Nina a lányuk nagyon jó barátunk . ÉS hozzá mennénk . Úgy volt hogy eggyüt t megyünk de ők  elfutottak . A miértje most mind1. De szeretnénk eljutni . 
-Jaaj hát ők itt laknak majdnem a szomszédban . MAjd ha haza jön a fiam ő majd átkísér titeket . 
-Rendben nagyon köszönjük . 
-És amúgy Ti ketten mióta vagytok együtt. ?-kérdezte kedvesen ű-Hát az az igazság hogy még nem igazán vagyunk együtt. Pontosan csak alakul . De még nincs semmi -szólalt meg Vic először mióta ide jöttünk .És lehajtotta a fejét szomorúan . Mintha rosszul esne neki hogy még nem vagyunk együtt? Nem tudom 
-Ó pedig nagyon szép páos lennétek . -mondta kedvesen még mindig kedvesen beszélt velünk .  NAgyon jól elvoltunk Rengeteget mesélt Nekünk ő is meg mi is neki . ÉS jól elszórakoztunk . 

Aztán egyszer csak egy nagy ajtócsapódást hallottunk majd egy Hangos köszönést. És végül a lépteket közeledni a konyha felé. 
-szia any...-nem fejezte be mert észre vett mindket . -Hát ti meg kik vagytok . ?-nekünk szegezute a kérdést. 
-Én HArry Styles vagyok ő pedig a leendő barátnőm . És  te ki vagy ?-kérdeztem 
-Én Naten Fullow-válaszolt a feltett kérdésemre majd leült az asztalhoz. És elvett egy sütit majd majszolni kezdte . 
Ekkor eszembe jutott hogy ki ő  . Hát persze aki miatt Nina elfutott. -a gondolat menetemet  Nate anyukája zökkentette ki .
-Nate átkíséred Harryi és Vicet  Ninájékhoz. ?kérdezte fiát-mire az egy fancsali képet vágott. 
-muszály ?-kérdezte 
-Igen léccives . És ne húzd a szádat. Az hogy szétmentél  Ninával . Az csakis a te hülyeséged nem másé . -na jó innentől kezdve minden világos volt . Azért nem akar átkísérni minket. Mert Még mindig szereti Ninát. De nagyon jól tudja hogy NIna soha többet nem fog neki megbocsátani ugyanis ő Louisba Szerelmes. Legalábbis amennyire én tudom . 
Ha az ajtóig elkísérsz minket az is bőven megteszi. -mondtam mosolyogva
-Hát ha ennyire akarjátok . -mondta és felált az asztalhoz. mondta hogy mi is menjünk . 

Ezekután szépen lassan elindultunk  Ninájék házához.  Az úton nem szóltunk egymáshoz. De végül én törtem meg a csendet .
- Nate neked még mindig tetszik Nina ? -kérdeztem tőle mire hirtelen megállt. Vic is csak nézett
-Ezt meg honnan tudtad?,-kérdezte kikerekedett szemekkel 
-Csak volt egy sejtésem . . Mivel elég zavartnak látszol . és nem ekartál Ninával találkozni . De  sajnos nem kerülheted el . 
MAjd oda értünk a házhoz. Szép nagy ház volt. És becsöngettünk ..
Egy kis idő eltelt. De senki nem nyitotta ki . MAjd még egyszer megnyomtam a csengőt. . Aztán nyílt az ajtó . Megláttam a legjobb haveromat . Aki egy alsónadrágban volt . Az én szemeim pedig kikerekedtek . MAjd egy hang jött az emelet felől .
-Louiiiiis gyereeee máááár -kiabált le . Talán Nina .Biztos hogy Nina volt . De vajon mit csináltak ezek fönt ??? 

3 megjegyzés:

  1. Úristen ez nagyooon jóóó lett.Vajon mit csinálhatott Louis és Nina az emeleten???Siess nagyon de nagyon a következővel.Ja és remélem lesz sok komid :))

    ~ Viviii voltam 3-i vel :DD ("kicsit" megint Hülye vagyok)

    VálaszTörlés
  2. nagyonn jóó és tényleg siess mert itt fogok megőszülni ha nem hozol részt :P :P

    VálaszTörlés
  3. Húúú ez naon jó gondolom mit csináltak

    VálaszTörlés