Nagyon szépen köszönöm a fejlécet . -nak

2012. október 26., péntek

Megyünk Wolverhamptonba !

Itt az új rész . Remélem tetszeni fog. ÉS kommenteljetek . 3 komi után jön a kövi 
Reggel nagyon kipihenetlenül  ébredtem . Mintha nem aludtam volna semmit az egész éjszaka. .  egész éjszaka nem aludtam semmit. így azt néztem ahogy Louis békésen alszik . És közben gondolkoztam . Én ténnyleg szeretem Louist. De mi volt az multkor a fürdőben Ericcel ?-kérdeztem magamtól .  Úgy érzem iránta is érzek valamit. . Szeretni szeretem . De nem tudom hogy hogyan . Jó lenne valakinek a kérdését kérni .
Miután kikeltem az ágyból . Elindultam az ablak ffelé . Kinéztem rajta. És szomorúan vettem észre hogy esik az eső . Ami azt jelenti hogy ma nem lesz egy izgalmas  napunk . Bár a fiúknál sosem lehet tudni ,
Gyorsan felkaptam a tegnapi ruhámat. Mivel más nem volt itt sajnos . Mivel későn szóltak hogy itt alszunk . .ezért nem tudtam hozni semmit.
Éppen indultam volna ki a szobából amikor észrevettem hogy már Louis is ébren van
-Jó reggelt -köszönt vidáman .
-Neked is . Bár nem nevezném annyira jónak
-Mért .? Mi a baj , ? -kérdezte aggódó tekintettel . És intett hogy üljek le mellé . Én gondolkoztam . És  leültem mellé az ágyra
-Semmi csak nagyon fáradt vagyok .  rosszul aludtam az éjszaka.eléggé megviselt a tegnapi nap . 
-Hát nem csodálom 
 Beszélgettünk még pár órát. . Röhögcséltünk . Aztán arra lettünk figyelmesek hogy már kint nagy a mozgolódás ezért kimentünk .  .  a fiúk nagy része  már ébren volt. . egyedül ZAyn aludt még mindig . Aki azért volt ennyire kimerülve mert este sokáig beszélt Penével . Igen Pene. Velem nem nagyon tartja a kapcsolatot. Mindig csak Zayn nel beszélget . És sohasem érdeklődik felőlem . . Pedig egy éve legjobb barátnők voltunk . Zayn teljesen elvette az eszét. . de mindegy. Egy hirtelen ötlettel vezérelve felvetettem az ötletet hogy látogassunk el Wolverhamptonba.  Természetesen mindenki örült neki . ZAyn és Liam volt a legboldogabb . Zayn azért mert láthatja   újra Penelpét. És Liam pedig azért mert láthatja a családjár. 
Amióta eljöttem onnan .  Anyuval sem beszéltem sűrűn . És ezért  is gondoltam hogy elemehetnénk . hozzájuk . . Meglátogatni őket. Hogy minden rendben van -e meghasonlók . 

 A csapat elkezdett készülődni . Ugyanis ma még oda is kell érni és hát nem itt van . 
-Mi lenne ha hívnánk Ericet is ?-kérdezte Harry  Hát mit ne mondjak Harry és Eric. Nagyon egymásra találtak és jó barátok lettek .ÉS   Sokat hülyülnek eggyütt.  Amióta Louis és Harry összeveszett rajtam azóta ők ketten nem igazán beszélnek egymásal pedig régen  nagyon jóban voltak . Szét sem lehetett öket választani . 
-Nekem oké nyugodtan . Már ő is a család tagja  -mosolyogtam .És elindultam az ajtó felé 
- Hát te meg hova mész ? -kérdezték a többiek  egyszerre
 -hát szólok Ericnek hogy készülődjön mert nemsokára indulunk 

Átmentem a szomszéd szobába. Eric épp Tv-t nézett. Úgyhogy szerintem bőven ráér.   
-Sziaa Ericcf-köszöntem a fülébe hangossan . Amitől ő persze megilyedt. és kiöntötte a tál tartalmát ami épp az ölében volt. Bizonyára a reggeli műzliját ette . 
-Arra gondoltunk a fiúkkal hogy elmegyünk Wolverhamptonba. .ÉS hogy te is gyere átjöttem szólni -mosolyogtam neki 
-Először is Szia Nina . a szívrohamot hoztad rám . És hát  mivel rengeteg időm van ezért elmegyek veletek . -Adta meg sorba a válaszokat a kérdésemre
- Akkor készülődj nemsokára indulunk . 2 óra mulva  indulunk .addigra gyere át a  fiúk lakosztályába 
-Rendicsekk . Monsta és én már mentem is a  fiúkhoz. ugyanis nekem és Arianának még haza kell mennünk . Mivel nekünk csak otthon vannak ruháink. 
 HArry haza repített mindket és  Ő is visszament pakolni .  Abban egyeztünk meg hogy mart értünk jönnek a fiúkkal . És Victoriát is rávesszük hogy jöjjön velünk .. 
Magyon bevoltam indulva . Nem tudom miért vagyok ennyire beindulva.  Mikor beléptünk a házba. Victoriát  Még mindig pizsamában a Tv-elött . ÉS nézte. Valami nyálas romantikus filmet nézhetett . 
a háta mögé mentem és a fülébe ordítottam . Akár csak Ericnél ő is   ugyan úgy reagált rá . 
- Mi van ?-kérdezte kdűlett szemekkel . 
-semmi csak  gondoltam téged is elhívunk ugyanis ma elterveztük hogy elmegyünk a szülővárosomba 
-Télleg ez fantasztikus. akkor  már készülök is 
-Hát azt ajánlom is ugyanis 1 és fél óra és  jönnek a fiúk értünk -Ja és  Eric is jön -mondtam és Vic arca elkomorult   Hát én ezt nem értem Na mind 1
.  Összekészültünk . Hát eltelt egy kis idő azzal hogy összeszedtük  a cuccainkat  . . És érdekes volt merrt mi elöbb voltunk észen mint a fiúk . Már kint áltunk egy ideje a hideg levegőn . Amikor megállt elöttünk egy narancssárga kis busz
 Elég vicces volt Na mindegy  Beszáltunk az   kisbuszba .   Még így is alig fértünk el . De ez minket nem érdekelt.  Elhelyeszkedtünk . És már mentünk is 
Az út az úgy telt . hogy én hátul ültem Ariana és Victooria között.  Középen .  Zayn Niall és Liam 
 Louis vezetett  Harry pedig mellette ült és parancsolgatott. -Nina !-fordult hátra felém louis - nem akarsz helyet cserélni Harryvel ? Egyfolytában itt dumál nekem .
-ez egyszerűen sértő .-vágta be a durcit Harry . De végülis nem bánta mert így végig   Victoria  melett ülhetett.  .  JA igen és Ariana is középre kéredzkedett Niall mellé . Így Liamnek  muszáj volt hátra menni . 
Louis melett egy élmény utazni . Azzal szórakoztunk egy ideig hogy   Én bekapcsoltam a zenét ő pedig   Kikapcsolta. 
-Louis most miért nyomod minidig le?-kérdeztem kutya pofival 
-ÉS neked mért kell mindig bekapcsolni -kérdezte és ő is ugyanolyan cuki fejet vágott. ezek után  elnevettük magunkat.  
Hátra néztünk és . A szunyókáló társaságon kívül mást nem is láttam .  Megkocogtattam Louist hogy nézzen hátra.  Hátra nézett És nem  bírta ki nevetés nélkül . 
Szóval nem volt zökkenő mentes utazásunk de sikeresen megérkeztünk . Mindenki  kis csoportokra oszlott. ugyanis aludni kellett valahol .  Úgy oldottuk meg hogy 
 Mivel csak én és Liam laktunk a várossban ezért úgy soztottuk szét. ZAyn ugye alapból ment Penelopéhoz úgyhogy ő kizárva. - Akkor hozzám .Jöjjön Louis Harry ÉS  Victoria. 
-Oké akkor hozzánk jön NIall Eric és Ariana
-Rendben -miután mindenki beleegyezett . az alvás felosztásába . Elindultunk  Mi a mi házunk felé Liam pedig az övék felé . Szeritnem anya annyira nem lesz elragadtatva magától . Hogy egyből három emberrel állítok be. De nem érdekelt. 
Az úton én mentem Louis  mellett  Mögöttünk Harry és victoris És látszólag nagyon elvoltak . Már majdnem a házunknál voltunk amikor egy ismerős embert láttam az út végén . Nem tudtam hogy ki  az de  nem tudtam hogy mégis ki lehetett . Egyre közeledtünk és akkor beigazolódott a gyanum . És megfogtam Louis kezét.  Így ő észre vette hogy baj van 
 Hogy ki volt aki jött  velem szembe ?
-Egyrégi ismerősöm aki nem más mint ... 

3 megjegyzés:

  1. Nagyooon jóóó lett.Még szívesen olvastam volna tovább de nem tudtam mert itt abba hagytad Most komolyan miért hagytad itt abba?????Siess a köviivel nagyooooon :)))

    VálaszTörlés
  2. én kövit akarok minél előbb siess am nagyon jó :D :D

    VálaszTörlés
  3. gyorsan hozd a következööt.. ;)

    VálaszTörlés