Nagyon szépen köszönöm a fejlécet . -nak

2012. október 21., vasárnap

Kaptam még 2 dijjat

Nagyon szépem köszönöm az új dijat .  
 Szabályok 
- Mindenkinek kell 11 dolgot írnia magáról!
- A jelölő minden kérdésére válaszolnia kell!
- A jelöltnek újabb 11 dolgot kérdeznie kell!
- 11 blognak tovább kell küldeni!
- Nincs vissza adás-jelölés.



Kaptam még egy dijjat 
11. dolog rólam 
1 A z zenétől általában felpörgök . . Mindegy milyen zene csak pörgős legyen 
2 Általában vicces és laza vagyok 
3 nem szoktam sminkelni mert szerintem felesleges 
4 Van 2 hugom egyik Liam fan a másik Niall 
5 Szeretem a piros dolgokat
6 Az 1D  mellett nagyon szeretem még Eric saade-t
7 Szeretek nem itthon lenni 
8 Barna szemem van ÉS barna-piros hajam 
9 Szeretem a csoki Meg egyépként mindent ami édes 
10 Imádom a showder clubot :D
11

1.Van legjobb barátnőd?:)  Nincs legjobb barátnőm . Csak olyanok akikkel nagyon jóban vagyok .
2.Ki a kedvenced a bandából? Louis és Zayn 
3.Hogy találtál a One Direction-ra? Rádióban hallottam őket 
4.Mennyi blogot olvasol? 40-50 nem tudom sokat 
5.Mikor születtél? 97  04 08
6.Miért kezdtél el írni?  Mertólvastam sok történetet elötte és elkapott az ihlet hogy én is írjak 
7.Melyik a kedvenc számot a srácoktól? Tell me a lie  és Up all night 
8.Van példaképed? És ha igen,ki az? Ariana grande .  mert tetszik a piros haja és én is olyat akarok 
9.Van kedvenc sorozatod? És ha igen, melyik az? 
10.Milyen színű a szobád? zöld
11.Mit csináltál pontosan 2 perce? :DD  Zenét halgattam . 

 11 dolog rólam 
1 Ki a kedvenced One directionból?
2 Mit szoktál csinálni amikor ráérsz ?
3 Kedvenc számod? 1D-ből 
4 Kedvenc színészed/színésznőd?
5 hogy tetszik Liam új haja ?
6  Kivel randiznál szívesebben ? Zayn Vagy Louis ? 
7 Kedvenc film ?
8 Kedvenc tantárgy ?
9  Melyik az az ország ahova elakarsz menni ?
10 Szereted a répát? (Más nem jutott eszembe ) :::::D 

és a blogok akiknek küldöm . Ez nem hiszem hogy lesz 11 
http://fiatalonelni1d.blogspot.hu
notjustafan.blogspot.hu
http://thewayofdreamwith1d.blogspot.hu
http://alomonedirection.blogspot.hu/
http://dreamertheonedirection.blogspot.hu/
http://imnotgoodenoughforyou.blogspot.hu/



Ezen kívül még kaptam egy dijat 
1. szereted a répát? Igen imádom 
2. ki a kedvenced tagod /one direction/ és miért? Louis  Mert annyira cuki és hülye és és minden 
3.kedvenc színed? Piros  (Nem is gondoltad volna mi ?
4.ha látsz az utcán egy galambot elkiabálod magad hogy kevin? hát általában 
5.van macskád vagy kutyád? van macskám 

6. milyen színű a hajad? Barna és alul vörös
7 Ha az egyik kedvenced állna az ajtód előtt mit lenne az első reakciód?
8.hány éves vagy??  15
9. hány Blogod van? 3 
10. hogy ismerted meg a One Direction :?Rádióbol   Másnap a barátnőmék nem mellesleg Te  Mutattál róluk képet
11:melyik a kedvenc számod?  Up all night .,Tell mi a lie 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése