Nagyon szépen köszönöm a fejlécet . -nak

2012. október 23., kedd

Ez egy rossz vicc

a 3 KOmmentet megint kérem a folytatáshoz . és Remélem hogy tetszik majd ez a rész is . Kicsit rövid lett de. Majd a kövit megpróbálom hosszabra írni puszi jó olvasást -Mikor kijött egy barnás Hajú ember akkor lepődtem meg igazán ugyan is az az  ember nem más volt mint Az apám . Te jó ég Mit akar tőle Harry? Szerintem ennek sehogy sem lesz jó vége. Én inkább megyek innen . 
Már épp fordultam volna ki amikor Harry megszólalt
-Nina hova mész ? Nem akarod megismerni az apámat?-Hogy a milyét? De hát ő az én apám .Na neem nem lehet Harry apája mert akkor Harry a tesóm . 
-Szia Nina -szólalt meg az apám Aki egyben Harry apja-Mi újság van veled?
-semmi azon kívül hogy most tuttam meg egy nagyon fontos dolgot. 
-Mi aa.. Ti már ismeritek egymást ?-kérdezte Harry én meg kis hijját hanyatt dobtam magam . 
-Hát még szép . Nina a lányom -bökte ki az apám nagy nehezen . 
-Mi van ? -kérdezte Harry döbbenten . 
-Ez így van  sajnáom hogy eddig nem mondtam el egyikőtöknek sem . csak nem találtam a jó alkalmat. 
-Most akkor én és Harry  tesók vagyunk ?-kérdeztem 
-Igen attól tartok -válaaszolta Harry 
-Igen ez így van . De én bele sem gondoltam még abba  hogy it ismeritek egymást. 
-Hiddel mi sem gondoltuk volna hogy tesók vagyunk .
-Uristen de nehéz eszt elhinni -mondta Harry még mindig lessokkolva a hírtől 
-És mit fognak a többiek szólni ha megtudják
-Szerintem Louis kifog ugrani a bőréből hogy nem kell érted versenyeznie velem .
-Hát mondassz valamit.-beszélgettünk jó darabig .Amíg nem besétált  egy modell alkatú .Barna hajú . Nő.Fekete napszemüvegbe.
-Sziasztook drágáim .Hát ti ?- Kérdezte ránk utalva-Hol van edward
-Szia Elcsi mi újság veled Drágám.-Drágám ?? mI a szar?? Az Apám Drágámnak nevezi ezt a csajt. ?? Hát mi történt vele . Én nem így ismertem hogy Az ilyen lányokat kedveli. 
-Harry és Nina ő itt Eleonor Calder-mikor ezt kimondta majdnem leestem a székről .Én csak így reagáltam . De Harry . Uristen 

Hogy mi is volt. Mikor meghallotta hogy ki is az a csaj . aki az apánk barátnője. Péé ivott. És ami a szájában volt. Mindet kiköpte egyenesen  Eleonor arcából

-Te pimasz kölyök hog ymerészeled? Elhiszem hogy utálsz ? De hogy ennyire?
-Mért kéne útálnia nem is ismer téged

-dehogy nem . Hiszen 2-évig voltam a bandájuk menedzsere. 
-Ez komoly? És én erről mért nem tudtam ?
-Hát ez jó kérdés . Mivel egy nyomozó vagy 

-Sajnálom de nekünk most mennünk  kell otthon várnak engem a lányok Harryt meg a fiúk  Ugye Harry?
-Őő igen . Uristen már is késésben vagyok . GYere Nina Elvigyelek ?

-Aha lécci .
-Okéé akkor gyere .-mondtam majd elindultunk az ajtó felé. Mielött kiléptünk a hidegbe Elköszöntünk apától . A kocsiban is sokkos állapotban ültünk .Túl sok volt az új informáciú az agyam számára úgy érzem . De ahogy látom Harrynél sem más a helyzet .

-Na erre azért télleg nem számítottam -szólalt meg egy idő után .Az én apám és Eleonor és ráadásul még te is a tesóm vagy
-Ez még mindig nagyon nehéz elhinni.De hogy apa és Eleonor. Ez egy rossz vicc
-Hát az . És ha még kLouis megtudja ajjaj .
Innentől kezdve már végig beszélgettük az utat. .Mikor a fiúk szálodája elött megáltunk. Felmentünk a szobájukba. Elmeséltünk mindent a fiúknak.
-ÉS képzeljétek az apánk Eleonorral jár-fejeztük be a mesélést. 
-Milyen Eleonor?-kérdezte meg Niall mintha nem is ő lett volna
-Eleonor Calder-mondtam ki Ekkor Louis megszólalt
-Ugye most csak szivattok . Nem ez nem lehet igaz egy vén faszért hagyott el . Már bocs de szerintem sokkal jobb vagyok nála. Ugye Nina
-Mi ???Ja igen sokkal jobb vagy..-mondtam .bár már teljesen elvesztettem a fonalat 
-NA hát modnom én .
-Jól van Louis nyugodjál már le. 
-Zayn veled beszélnem kell -jelentette ki Harry És elvonulta a konyhába.
/Harry szemszög/
Asszem ideje lesz készülnöm hogy idejében oda érjek a fotózásra . Végülis ez lesz az első fotózásom . nem szabad elkésnem röktön az elsőröl . Így hát Zaynt félre hívtam, hogy csináljon nekem megint olyan fasza hajat Mint ami neki van 
Mikor kiértünk a konyhába .Bele is kezdtünk 

-megint olyat szeretnél mint a multkor vagy  egy kis változással?
-Jó lesz az ami multkor volt .csak gyorsan mert 10 perc és indulnom kell.

A Hajam elkészült öt perc alatt .ÉS télleg még csak sejteni sem lehetett hogy én vagyok az .Zaynt kiküldtem hogy küldje el valahova a többieket Amíg én kimegyek . 

Nemsokkal később már nyugodtan az autómban ültem és nyomtam a gázt egyenesen a fotózás helyszínére. Hamar megérkeztem . Eleonor már itt volt 

-Mért nem tudsz időben jönni ?
-Hát na ide figyelj. Ki vagy te hogy kérdőre vonj ?  szerintem egy senki . szóval hallgass és pózolj
A fotózást viszonylag hamar lezaartuk . De ő nagyságának sokszor nem felelt meg semmi ezért. a szokásos egy óra helyett ott voltunk 3 óráig . Pedig én próbáltam sietni dde mindegy

-Szóval Horació nem lenne kedves  meginni velem valamit?-kérdezte meg  . Hát ennek a csajnak aztán van pofája.ÉS ő az apám csaja állítólag
-te figyelj már nem a fiúk szokták a csajokat elhívni valahova. 
-De de éreztem hogy te nem fogsz elhívni ezért. Nekem kell 
-ÉS mit gondolltál így talán elmegyek veled meginni valamit?-kérdeztem vissza
-hát láttam némi esélyt rá -mondta én meg csak néztem rá 
-Te normális vagy ? Elment az eszed? Méghogy én igyak veled valamit? Legfeljebb egy másik univerzumban . De ebben ?
Ez a csaj tisztára kikészített 
Szerencse hogy már megyek haza és nem kell az idétlen fejét néznem tovább
/ Nina szemszög/
Miután Lout sikeresen lenyugtattuk . egy röpke fél óra alatt . Közben Niall és Ariana min t ahogy az mostanság lenni szokott. Ügyeskedtek a konyhában . Ami viszont a jó hogy egyre jobban sikerülnek azok a művek amiket csinálnak ketten .. Végülis Niallnak mindegy úgyis megeszi   Nagyon jól elvoltunk mi ott sokan . Már nem tudom hányan voltunk mert kissé fáradt is voltam a nap után Pláne hogy kiderült hogy Harry a tesóm és a a világ legszánalmasabb nőjével . jár. 

Mivel már nagyon késő volt a lányokkal úgy döntöttünk hogy  itt alszunk a fiúknál . 

-Rendben akkor ki hol alszik ?
-őő Én alszok Arianaval -jelentette ki Niall 
-És akkor én hol alszok -Kérdeztem 
-Hát velem  Ki mással ?-kérdezte . Hát ki más ? Louis  basszus eggyre jobban imádom .Louist .
-Rendben akkor menjünk pihenjünk le mert ez a nap fárasztó volt 

3 megjegyzés:

  1. Elolvastam első gondoltam ÚRISTEN.Nagyooon jóóó lett.Kíváncsi vagyok mi lesz a következő részben.Siess vele lécciiii :))

    VálaszTörlés
  2. tők jóóóóó
    hamar a kövit :DD

    VálaszTörlés