Nagyon szépen köszönöm a fejlécet . -nak

2013. január 25., péntek

köszönöm szépen a Díjat
Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek! 

1. Írj magadról 11 dolgot! 
1 Szeretem a csokit 
2 van két hugom 
3  Imádok zenét hallgatni Mindig feldob 
4 barátnőim szerint hülye vagyok .
5 rengeteget eszek  mégsem hízok 
6 barna hajam és barna szemem van 
7 rengeteg blogot olvasok pontosan nem tudom mennyit 
8 Imádom a SzJG-t 
9 az egyik hugom soha nem hagy aludni sokáig 
10Szeretek olvasni
11 1-évet kint akarok élni Angliában

2. Válaszolj 11 kérdésre!
1. Örülsz a díjnak?    Igen
2. Mi ösztönöz a blogírásban?  mielött elkezdtem írni rengeteg blogot olvastam . És elkezdtem
3. Melyik karaktered áll hozzád a legközelebb?  Ariana Tyler 
4. Hogyan jött az alapsztori ötlete? nem tudom egyszer csak elkezdtem gondolkodni hogy milyen lehet találkozni az 1D-vel
5. Tudod jellemezni magad egy szóval? 
6. Babonás vagy?  nem
7. Szerinted negatívan, vagy pozitívan állsz a dolgokhoz?   attól függ hogy mihez szóval is-is
8. Sorolj fel 5 olyan dalt, amit minden nap meghallgatsz - tudom, ez nem kérdés, de kíváncsi vagyok!    Olly Murs and Flo Rida Troublemaker , One direction kiss you , Little Mix DNA ,  Will.iam and Britney  scream and shout (nem tudom hogy kel írni )
9. Szeretnél a jövőben az írással foglalkozni?  talán
10. Melyik az a gyümölcs/zöldség, amit a pokol mélyére küldenél? Karfiól és a kelkáposzta
11. Van olyan tárgyad, ami szerencsét szokott hozni? nincs

3.Írj 11 kérdést 
1.Miért kezdtél el blogot írni ?
2.Mit szeretsz csinálni a szabadidődben ?
3.Ki a Példakép?
4.Hova mennél inkább Hawaii vagy Las Vegas-ba ?
5.Mi volt a legjobb dolog az életedben ?
6.Mi a terved a jövődre nézve?
7.Kedvenc könyv ?
8.Kedvenc Zene ?
9.Mennyi időt vesz igénybe egy rész megírása ? 
10.Mit csináltál tegnap ilyenkor ?
11.szereted a telet ? 


4. Küld tovább 11 embernek! 

Bi.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése