Nagyon szépen köszönöm a fejlécet . -nak

2013. február 1., péntek

Fordulatok

Itt a kövi rész . Remélem tetszeni fog . Kommizzatok . 3-4-komi után jön a kövi rész 

És Happy Bitrthday  Harry <3 



/ Harry szemszög/

-És hol laksz?-kérdezte mosolyogva Persze ő mosolyog mert nem tudja hogy mi a helyzet
-őőő -kezdtem el gondolkozni rajta ő pedig elég furán nézett rám . Az elég ciki igen ha nem tudom hogy hol lakok vagy legalább is nem tudom megmondani rögtön . De mit mondjak neki .-Az e gond hogy nem rég költöztem ide és most egy Hotelben vagyok .
-De csak tudod a hotel címét ?-nézett még mindig rám mosolyogva .
-Sajnos a nevét nem tudom pontosan de őőő -és akkor mintha egy villanyégő jelent volna meg a fejem felett úgy ugrott be hirtelen -Tudod melyikben lakik most a One Direction ?-kérdeztem tőle ő aprót bólintott én pedig folytattam -Na abban a szálodába .a 2.-emeleten a 28-as szoba
-Rendben akkor majd egyik nap átmegyek és megcsináljuk az újságcikket
-De ha megkérhetlek arra hogy elötte felhívsz engem mert nem igazán szoktam a szobában lenni . Hanem inkább kimegyek sétálni .Úgyhogy szólj mert lehet hogy olyankor jössz amikor nem vagyok otthon
-Akkor majd valamikor hívlak .- indultam el és már majdnem a saroknál voltam amikor utánam kiabált.-Telefonszám nem kéne ?kérdezte
A francba erre miért nem gondoltam ? Most mit mondjak neki ? Hogy ''bocs nincs telefonom ?" Azért az már elég hülyén jönne ki Ha megadom az eredetit akkor ráfog jönni ? a gondolataimból Nina zökkentett ki 
-Hahóó  telefonszám ?-kérdezte és furcsán vigyorgott.Most mit vigyorog? jaj asszem ennek a szerepnek már nem nagyon lesz jövője úgy érzem . Hamarosan mindenre fényderül . .Akkor nekem végem .
-Ja persze máris adom.-muszáj volt  a valódi számomat megadnom mert mást nem tudtam kitalálni. 
Lediktáltam neki majd mentem is tovább nehogy nekem elkezdjen kérdezősködni a számmal kapcsolatba. 

/Nina szemszög/

Amit Horació diktált számot nagyon ismerős volt nekem de nemtudom hogy honnan .Ez a dolog kezd egyre furább lenni.Mintha egy filmben lennénk és nekem ki kéne derítenem hogy ki is az a Horació valójában .Hihi  Ezekkel a gondolatokkal hagytam el az előbbi helyet ahol álltam és irányba vettem a hotelt ahol a fiúk szálltak meg.ugrándozva de oda értem a szállodához. Nem is tagadhatatlan hogy boldog vagyok .De ez a jókedv nem sokáig tartott Mikor beléptem a szállodába olyat láttam amit nem kellett. Louis és Elenor egymás szájában kerestek valamit. 
Lassan elindultam a lift felé de Louis észre vett és egyből felém indult én pedig meg sem vártam a liftet futottam fel az emeletre .Majd bementem az egyik szobába és a fiúk döbbent  arcával találtam szembe magam akik úgy néztek mintha nem is láttak volna soha az életbe. 
-Most miért néztek így rám ?-kérdeztem mert kezdett megilyeszteni ez az arc 
-Bocs de nem tudjuk ki vagy úgy hogy menyj innen vagy hívom a rendőrséget -állt fel Liam és a kijárat felé kezdett el tolni . Most komolyan meghibbant vagy csak én álmodok ? Idáig minden rendben volt  . Úgy kezeltek mintha a testvérük lettem volna most meg idegennek néznek ? Te jó ég   -Nem hallottad amit mondtam irány kifelé .-mondta egy kicsit erősebben Liam én pedig azonnal kiléptem az ajtón. Lent végre nem volt senki ismerős így nyugodtan sétálhattam le a hallba . 
A szálloda elötti lépcsőre ültem le és néztem ki a fejemből , és gondolkoztam . Mégis hogy a francba történt ez hogy egyiknapról a másikra elfelejtenek ? Nem hiszem el. 
Elenor -merengtem el a gondolataimban és ez a név ugrott be . Biztos az ő keze van benne .Más különben miért lenne itt és miért csókolózott volna Louis-sal . Ki kell derítenem .Kell egy kis segítség. De kitől kérjek segítséget ? Horacio  igen benne megbízhatok .legalább is remélem .egyből megkerestem a számát és hívtam is 
-Igen ?-szólt bele kissé állmosan .Felébresztettem hihi 
-Szia Nina vagyok és a segítségedre lesz szükségem .
-Persze mindjárt csak ... mindjárt jöhetsz .-mondta és le is tette a telefont 
Nagy nehezen de felálltam a lépcsőről és vörös szemekkel indultam fel az emeletre és a szememmel a 28-as szobát kerestem . Az emelet legvégében meg is találtam és bekopogtam.És Horacióval találtam magam szembe akin nem volt póló .mikor meglátta a szemeimet egyből beengedett és vallatni kezdett hogy mitörtént . 
-Na szóval ?-kérdezte meg újra de még mindig nem volt kedvem válaszolni miközben a forró teát ittam amit időközben hozott nekem 
-Ismered a One direction ugye ?-kérdeztem bólintott. -Na az van hogy mind egytől-egyik tapló de Louis a legnagyobb.-fejeztem be a mondatot ő pedig kikerekedett szemmel hallgatta a megnyílásomat  
-Miért mi történt hogy ez a véleményed róluk ?
-Louis azt mondta hogy szeret még is Elenorral smárolt a hallban a többiek Niall Liam és Zayn pedig úgy tesznek mintha nem is ismernének engem . Liam pedig szószerint kinyomott az ajtón . 
-És Harry ,-kérdezte 
-Őt nem tudom ő nem volt ott fogalmam sincs hogy mi van vele vagy hogy hol van 

/Harry szemszög /

Mikor elkezdte mondani hogy a az 1d-vel kapcsolatos kicsit megdöbbentem . Amiket elmesélt róluk. pontosabban rólunk mert ugye én is a tagja vagyok . Azt mondta hogy Harryvel vagyis velem nincs semmi gondja . De az aztán ütötte ki a biztosítékot amikor azt mondta hogy Liam szó szerint kilökte az ajtón. 
-Jó én megyek beszélek velük . Nem beszélhetnek így a hug.. Vagyis egy lánnyal .Te addig maradj itt .

Dühösen kinyitottam az ajtót és mentem fel a legfelső emeletre . és kivágtam az ajtót . a fiúk megijedtek és rámkapták a fejüket. 
-Mégis mi ütött belétek? Miért dobtátok ki Ninát?  Mégis történt veletek ?-tettem fel a kérdéseket. 
-Figylej Harry neked is jobb lenne ha végre elfelejtenéd -mondta Zayn 
-Bazdmeg a hugom , mégis hogy felejthetném el ? Most is lent sír a szobámba . vagyis  amit Horacioként bérelek . Ki mondta nektek még is  hogy ezt tegyétek vele 

-...-Liam nem tudott megszólalni ugyanis az  én jó barátom . Igen Louis kézen fogva lépett be a szobába Elenorral

-Ja így már minden érthető .-mondtam idegesen . De amíg őt levegőnek nézitek addig engem is felejtsetek el .és nézzetek levegőnek . És bocsika de nem fogom a saját hugomat levegőnek nézni . 
-Na mizu fiúk -lépett be a terembe Elenor és mosolyogva próbált csevegést folytatni a fiúkkal . De a fiúk még mindig ilyedten néztek rám . 
-Sziasztok fiúk -intettem és mentem is ki az ajtón egyenesen szóltak utánam de nem érdekelt. Most pedig megyek és elmondok mindent Ninának. Még azt is hogy én vagyok Horació 

-Na mi volt,-kérdezte kíváncsian Nina én pedig próbáltam egy apró mosolyt eröltetni az arcomra . Miért is mosolyognék ? talán azért mert  lehet hogy most tettem tönkre az életemet. és búcsút mondhatok a one directionnak ? Vagy mert elveszítettem a barátaimat?

5 megjegyzés:

  1. Úristen Évii ezért megérte abba hagynom az írást. Imádom egytől-egyig minden szót. Kíváncsivá tettél, hogy most mi lesz Ninával és Louis-val meg persze a többi fiúval és arra is, hogy hogy fog reagálni arra, amikor megtudja, hogy Horatio valójában Harry és..és arra még, hogy Harry és a fiúk kibékülnek-e? Ezer kérdés van a fejembe. Kérlek szépen siess NAGYON a következővel, hogy mihamarabb választ kapjak, és remélem hamar meg lesz a komik menyisége Puszii ♥

    VálaszTörlés
  2. nagyon jóóóóó kövit :D hamar

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus!!!!!!!!!!! Annyira kíváncsi vagyok h mi lesz a folytatás!!!!!!!! Nagyon szupi lett!!!!!!! Hamar a kövit!!!!!<3

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés